Lediga jobb som Marknadsförare i Sundsvall

Se lediga jobb som Marknadsförare i Sundsvall. Genom att välja en specifik arbetsgivare kan du även välja att se alla jobb i Sundsvall som finns hos arbetsgivaren.

Drömmer du om att kombinera resa & arbete?

Ansök    Maj 25    Performiq AB    Marknadsförare
Tjänstebeskrivning & erbjudande Älskar du att resa? Vill du även kombinera resandet med ditt arbete? Vill du även bygga en karriär inom kommunikation, marknadsföring, management och försäljning samtidigt som du har fullt av häftiga aktiviteter med dina arbetskollegor? Då är detta en perfekt roll för dig! Som Promotör i kampanjteamet får du en grundlig teoretisk och praktisk utbildning. Där efter kommer du vara ansiktet utåt för några av Sveriges mest kän... Visa mer
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Älskar du att resa? Vill du även kombinera resandet med ditt arbete? Vill du även bygga en karriär inom kommunikation, marknadsföring, management och försäljning samtidigt som du har fullt av häftiga aktiviteter med dina arbetskollegor? Då är detta en perfekt roll för dig!

Som Promotör i kampanjteamet får du en grundlig teoretisk och praktisk utbildning. Där efter kommer du vara ansiktet utåt för några av Sveriges mest kända varumärken. Du kommer möta kunder på utvalda marknadsplatser face to face.

Som en dela av teamet erbjuds du:
- En spännande och dynamisk arbetsmiljö med mångasociala aktiviteter och chans att träffa nya människor.
- Personligt anpassad utbildning som ger dig värdefulla erfarenheter för hela ditt arbetsliv.
- Interna karriärmöjligheter.
- Arbetsgivaren står för boende och resor.
- Tävlingar där du kan vinna fantastiska priser, som resor, Appel-produkter och mycket mer.
- En konkurrenskraftig lön med möjlighet att tjäna höga bonusar, provision och garantilön.
- Daglig uppföljning och coaching från erfarna ledare som ger dig verktyg för att nå dina mål.
- Chansen att representera välkända varumärken.

Personprofil
Vi söker dig som är:
• Villig att resa.
• Lärovillig, engagerad och positiv.
• Extrovert av naturen (eller vill vara).
• Bra på personliga relationer.
• Målinriktad och självgående.
• Anpassningsbar och gillar att lyckas.
• Noga med kvalitet i arbetsuppgifterna.
• Söker professionell och personlig utveckling.
• Pratar flytande Svenska.

Vilka är Face2Face?
Face2Face är en internationell livekampanjbyrå med kontor i Norge, Sverige och Finland, med huvudkontor i Oslo.

F2F har många spännande uppdrag 2023, och söker därför nya, smarta talanger till våra livekampanjteam. Face2Face är möjligen Nordens snabbaste- fartfyllda, meningsfulla arbetsplats. Vi tror att med rätt inställning, vilja och bra träning kan du komma precis hur långt du vill.

Som promotor i våra kampanjteam får du en gedigen teoretisk och praktisk upplärning. Vi arbetar aktivt med individuell coachning, feedback och uppföljning från inspirerande chefer och erfarna medarbetare. Som promotor på Face2Face blir du ansiktet utåt för många kända varumärken. Du kommer att möta kunder på noga utvalda marknadsplatser, ute där kunderna finns – ansikte mot ansikte – och hjälpa dem att förstå och göra bra val.

Övrigt
Start: Omgående
Omfattning: Heltid.
Plats: Runt om i Sverige.
Arbetstider: Varierande.

Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
Välkommen att söka! Visa mindre

Marknadsförare med fokus på etablering och inflyttning

Ansök    Maj 25    Sundsvalls kommun    Marknadsförare
Sundsvalls kommuns gemensamma vision "Tillsammans släpper vi skaparkraften fri och bygger ett hållbart Sundsvall med plats för alla" vilar på tre värdeord - mod, öppenhet och helhetssyn. Sundsvalls kommun är inne i ett spännande skede. Med målen att skapa 5000 nya jobb till 2030, att bli klimatneutrala samt att utjämna de sociala skillnaderna så jobbar vi hårt för att ligga i framkant! Kommunikationsavdelningens uppdrag är att ge förutsättningar för att k... Visa mer
Sundsvalls kommuns gemensamma vision "Tillsammans släpper vi skaparkraften fri och bygger ett hållbart Sundsvall med plats för alla" vilar på tre värdeord - mod, öppenhet och helhetssyn. Sundsvalls kommun är inne i ett spännande skede. Med målen att skapa 5000 nya jobb till 2030, att bli klimatneutrala samt att utjämna de sociala skillnaderna så jobbar vi hårt för att ligga i framkant!

Kommunikationsavdelningens uppdrag är att ge förutsättningar för att kommunikation inom Sundsvalls kommunkoncern skapar värde, bidrar till måluppfyllelse och omställningsförmåga. Hos oss arbetar 15 personer som varje dag tillsammans med kommunikatörer ute i verksamheten säkerställer att Sundsvalls attraktionskraft, både för platsen och organisationen, ökar samt att medarbetare och invånare har rätt, information är delaktiga och goda ambassadörer.

Vi söker nu en kreativ och driven kollega som vill vara med och sätta Sundsvall på kartan.

ARBETSUPPGIFTER
Sundsvall står inför en spännande framtid. En stor etablering kommer att leda till många nya jobb och därmed många nya invånare. Vi jobbar aktivt med Sundsvalls platsvarumärke och med det som bas kommer vi öka vår ambition inom marknadsföring. Som marknadsförare kommer du ansvara för våra insatser mot målgrupperna talanger/inflyttare och etablerare. Du kommer samarbeta nära andra resurser på avdelningen, bland annat våra kreativa resurser i den inhousebyrå som vi håller på att bygga upp. Du kommer leda, planera, genomföra, analysera och följa upp marknadsföringsinsatser samt vara redaktör och innehållsansvarig för digitala kanaler för platsen. Du skapar content för digitala kanaler i samarbete med andra kompetenser på avdelningen och ger rådgivning och stöd i marknadsföringsfrågor till kommunikatörer inom kommunkoncernen. Sundsvalls kommun samarbetar med många viktiga intressenter och andra kommuner i regionen och du blir en nyckelperson i det samarbetet.

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har akademisk utbildning inom kommunikation, marknadsföring, medie- och kommunikationsvetenskap eller motsvarande samt minst fem års erfarenhet av strategiskt och operativt arbete med fokus på marknadsföring i en stor och komplex organisation. Du är en van projektledare som har erfarenhet av digital marknadsföring och erfarenhet av kampanjarbete, medieköp och inköp av byråtjänster. Du är en driven skribent som kan skriva målgruppsanpassat för flera olika kanaler och du har en god fingertoppskänsla för kanalval och tonalitet i budskap, text och bild, uppföljning och strategi. Du har också erfarenhet av webbpublicering.

Du samarbetar bra med andra men arbetar också självständigt och driver processer framåt. För att lyckas i rollen krävs att du är kreativ, idérik och tar egna initiativ. Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper.

Vi ser det som meriterande om du har utbildning inom digital marknadsföring. Ett extra plus är om du har erfarenhet av kommunikationsarbete för att nå unga målgrupper.

ÖVRIGT
Vi verkar för en drogfri arbetsmiljö och drogtest kan förekomma vid nyanställning av personal. Vi tillämpar rökfri arbetstid.

Vi arbetar aktivt för att öka mångfalden i våra arbetsgrupper. Vi ser gärna sökande med olika bakgrunder och erfarenheter.

För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig söka tjänsten genom länken i denna annons.

Är du även intresserad av att arbeta som räddningstjänstpersonal i beredskap/deltidsbrandman, klicka på länken: https://www.raddning.info/om-oss/jobba-hos-oss/raddningstjanst-i-beredskap

Vi undanber oss alla erbjudanden om annonsering- och rekryteringshjälp i samband med denna annons. Visa mindre

Drömmer du om att kombinera resa & arbete?

Ansök    Maj 5    Performiq AB    Marknadsförare
Tjänstebeskrivning & erbjudande Älskar du att resa? Vill du även kombinera resandet med ditt arbete? Vill du även bygga en karriär inom kommunikation, marknadsföring, management och försäljning samtidigt som du har fullt av häftiga aktiviteter med dina arbetskollegor? Då är detta en perfekt roll för dig! Som Promotör i kampanjteamet får du en grundlig teoretisk och praktisk utbildning. Där efter kommer du vara ansiktet utåt för några av Sveriges mest kän... Visa mer
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Älskar du att resa? Vill du även kombinera resandet med ditt arbete? Vill du även bygga en karriär inom kommunikation, marknadsföring, management och försäljning samtidigt som du har fullt av häftiga aktiviteter med dina arbetskollegor? Då är detta en perfekt roll för dig!

Som Promotör i kampanjteamet får du en grundlig teoretisk och praktisk utbildning. Där efter kommer du vara ansiktet utåt för några av Sveriges mest kända varumärken. Du kommer möta kunder på utvalda marknadsplatser face to face.

Som en dela av teamet erbjuds du:
- En spännande och dynamisk arbetsmiljö med mångasociala aktiviteter och chans att träffa nya människor.
- Personligt anpassad utbildning som ger dig värdefulla erfarenheter för hela ditt arbetsliv.
- Interna karriärmöjligheter.
- Arbetsgivaren står för boende och resor.
- Tävlingar där du kan vinna fantastiska priser, som resor, Appel-produkter och mycket mer.
- En konkurrenskraftig lön med möjlighet att tjäna höga bonusar, provision och garantilön.
- Daglig uppföljning och coaching från erfarna ledare som ger dig verktyg för att nå dina mål.
- Chansen att representera välkända varumärken.

Personprofil
Vi söker dig som är:
• Villig att resa.
• Lärovillig, engagerad och positiv.
• Extrovert av naturen (eller vill vara).
• Bra på personliga relationer.
• Målinriktad och självgående.
• Anpassningsbar och gillar att lyckas.
• Noga med kvalitet i arbetsuppgifterna.
• Söker professionell och personlig utveckling.
• Pratar flytande Svenska.

Vilka är Face2Face?
Face2Face är en internationell livekampanjbyrå med kontor i Norge, Sverige och Finland, med huvudkontor i Oslo.

F2F har många spännande uppdrag 2023, och söker därför nya, smarta talanger till våra livekampanjteam. Face2Face är möjligen Nordens snabbaste- fartfyllda, meningsfulla arbetsplats. Vi tror att med rätt inställning, vilja och bra träning kan du komma precis hur långt du vill.

Som promotor i våra kampanjteam får du en gedigen teoretisk och praktisk upplärning. Vi arbetar aktivt med individuell coachning, feedback och uppföljning från inspirerande chefer och erfarna medarbetare. Som promotor på Face2Face blir du ansiktet utåt för många kända varumärken. Du kommer att möta kunder på noga utvalda marknadsplatser, ute där kunderna finns – ansikte mot ansikte – och hjälpa dem att förstå och göra bra val.

Övrigt
Start: Omgående
Omfattning: Heltid.
Plats: Runt om i Sverige.
Arbetstider: Varierande.

Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
Välkommen att söka! Visa mindre

Marknadsförare med fokus på etablering och inflyttning

Ansök    Maj 3    Sundsvalls kommun    Marknadsförare
Sundsvalls kommuns gemensamma vision "Tillsammans släpper vi skaparkraften fri och bygger ett hållbart Sundsvall med plats för alla" vilar på tre värdeord - mod, öppenhet och helhetssyn. Sundsvalls kommun är inne i ett spännande skede. Med målen att skapa 5000 nya jobb till 2030, att bli klimatneutrala samt att utjämna de sociala skillnaderna så jobbar vi hårt för att ligga i framkant! Kommunikationsavdelningens uppdrag är att ge förutsättningar för att k... Visa mer
Sundsvalls kommuns gemensamma vision "Tillsammans släpper vi skaparkraften fri och bygger ett hållbart Sundsvall med plats för alla" vilar på tre värdeord - mod, öppenhet och helhetssyn. Sundsvalls kommun är inne i ett spännande skede. Med målen att skapa 5000 nya jobb till 2030, att bli klimatneutrala samt att utjämna de sociala skillnaderna så jobbar vi hårt för att ligga i framkant!

Kommunikationsavdelningens uppdrag är att ge förutsättningar för att kommunikation inom Sundsvalls kommunkoncern skapar värde, bidrar till måluppfyllelse och omställningsförmåga. Hos oss arbetar 15 personer som varje dag tillsammans med kommunikatörer ute i verksamheten säkerställer att Sundsvalls attraktionskraft, både för platsen och organisationen, ökar samt att medarbetare och invånare har rätt, information är delaktiga och goda ambassadörer.

Vi söker nu en kreativ och driven kollega som vill vara med och sätta Sundsvall på kartan.

ARBETSUPPGIFTER
Sundsvall står inför en spännande framtid. En stor etablering kommer att leda till många nya jobb och därmed många nya invånare. Vi jobbar aktivt med Sundsvalls platsvarumärke och med det som bas kommer vi öka vår ambition inom marknadsföring. Som marknadsförare kommer du ansvara för våra insatser mot målgrupperna talanger/inflyttare och etablerare. Du kommer samarbeta nära andra resurser på avdelningen, bland annat våra kreativa resurser i den inhousebyrå som vi håller på att bygga upp. Du kommer leda, planera, genomföra, analysera och följa upp marknadsföringsinsatser samt vara redaktör och innehållsansvarig för digitala kanaler för platsen. Du skapar content för digitala kanaler i samarbete med andra kompetenser på avdelningen och ger rådgivning och stöd i marknadsföringsfrågor till kommunikatörer inom kommunkoncernen. Sundsvalls kommun samarbetar med många viktiga intressenter och andra kommuner i regionen och du blir en nyckelperson i det samarbetet.

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har akademisk utbildning inom kommunikation, marknadsföring, medie- och kommunikationsvetenskap eller motsvarande samt minst fem års erfarenhet av strategiskt och operativt arbete med fokus på marknadsföring i en stor och komplex organisation. Du är en van projektledare som har erfarenhet av digital marknadsföring och erfarenhet av kampanjarbete, medieköp och inköp av byråtjänster. Du är en driven skribent som kan skriva målgruppsanpassat för flera olika kanaler och du har en god fingertoppskänsla för kanalval och tonalitet i budskap, text och bild, uppföljning och strategi. Du har också erfarenhet av webbpublicering.

Du samarbetar bra med andra men arbetar också självständigt och driver processer framåt. För att lyckas i rollen krävs att du är kreativ, idérik och tar egna initiativ. Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper.

Vi ser det som meriterande om du har utbildning inom digital marknadsföring. Ett extra plus är om du har erfarenhet av kommunikationsarbete för att nå unga målgrupper.

ÖVRIGT
Vi verkar för en drogfri arbetsmiljö och drogtest kan förekomma vid nyanställning av personal. Vi tillämpar rökfri arbetstid.

Vi arbetar aktivt för att öka mångfalden i våra arbetsgrupper. Vi ser gärna sökande med olika bakgrunder och erfarenheter.

För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig söka tjänsten genom länken i denna annons.

Är du även intresserad av att arbeta som räddningstjänstpersonal i beredskap/deltidsbrandman, klicka på länken: https://www.raddning.info/om-oss/jobba-hos-oss/raddningstjanst-i-beredskap

Vi undanber oss alla erbjudanden om annonsering- och rekryteringshjälp i samband med denna annons. Visa mindre

Digital marknadsförare inriktning Industriportalen

Ansök    Feb 22    Experis AB    Marknadsförare
SSG samlar svensk industri och skapar standardiserade tjänster för att göra industrin mer säker, effektiv och hållbar. I över 60 års tid har några av svensk industris främsta experter samverkat i våra kommittéer för att hitta gemensamma lösningar på gemensamma problem, lösningar som SSG förverkligar. Resultatet är ett brett utbud av tjänster, standarder och kurser för anläggningar, entreprenörer och leverantörer. SSG är i stark tillväxt och våra ambitione... Visa mer
SSG samlar svensk industri och skapar standardiserade tjänster för att göra industrin mer säker, effektiv och hållbar. I över 60 års tid har några av svensk industris främsta experter samverkat i våra kommittéer för att hitta gemensamma lösningar på gemensamma problem, lösningar som SSG förverkligar. Resultatet är ett brett utbud av tjänster, standarder och kurser för anläggningar, entreprenörer och leverantörer.

SSG är i stark tillväxt och våra ambitioner är höga. Vi arbetar för en breddning av våra erbjudanden på en internationell marknad, där vi ser både tillväxtpotential och möjligheter till förvärv. Våra fokusområden är arbetsmiljö, hållbarhet och digitalisering där moderna arbetsmetoder och digital teknik lägger grunden för nya tjänster som gör internationell industri konkurrenskraftig.

På huvudkontoret i Sundsvall arbetar cirka 80 personer och vi finns även representerade i Stockholm, Göteborg, Helsingfors och Reykjavik. SSG - Setting new standards.


SSG är inne i en mycket spännande fas och söker dig som vill vara med att bidra till vår utveckling och tillväxt. Till vår nya satsning Industriportalen söker vi dig som vill vara med och bygga upp och utforma all marknadsföring kopplat till tjänsten. Är du drivande och nyfiken och trivs i en tjänst med ansvar och självständigt arbete? Hör av dig till oss så berättar vi mer, eller sök tjänsten!



Arbetsbeskrivning

Industriportalen är en ny tjänst hos SSG vars syfte är att skapa en industristandard för digitala kompetensprofiler, med målet att öka säkerheten och effektivisera processer. Nu söker vi dig som vill ansvara för att planera, driva och genomföra marknadsaktiviteter kopplade till tjänsten.

Som digital marknadsförare kommer du i nära samarbete med teamet driva den digitala marknadsföringen i syfte att skapa intresse och lotsa användare, samarbetspartners och företagskunder till plattformen. Innehållet ska attrahera användare genom att bidra med värde och kan bestå av text, bild, ljud och rörligt material.

En viktig del i arbetet är att forma innehållet, prova olika tillvägagångsätt, vara affärsmässig och ha förmåga att leverera mätbara resultat.

Exempel på arbetsuppgifter:

* Analys av målgrupper och deras behov samt bidra i arbete med marknadsstrategier för att nå prioriterade målgrupper.
* Inbound/content marketing med fokus på att driva trafik och konvertering
* SEO/SEM optimering av webbplats, synlighet och marknadsföring i digitala kanaler
* Löpande produktion av innehåll och marknadsmaterial
* Vidareutveckling av varumärke, kommunikationsplattform och visuell identitet
* Press- och PR-arbete

Den här tjänsten är en ny roll, vilket innebär att du kommer få möjlighet att forma den utefter dina kompetenser och intressen. Du ingår i marknadsavdelningen och samarbetar med övriga funktioner på huvudkontoret i Sundsvall där tjänsten företrädesvis är placerad. Resor i tjänsten kan förekomma.

Vem är du?

Vi söker dig som har högskoleutbildning eller kvalificerad yrkesutbildning inom digital marknadsföring, kommunikation, marketing automation, varumärkesarbete och/eller motsvarande arbetslivserfarenhet.

Du har några års erfarenhet av arbete med digital marknadsföring, varumärkesbyggande, målgruppsanalys och storytelling. Du har vana av självständigt operativt arbete med digital marknadsföring, SEO/SEM och har goda kunskaper i inbound/content marketing och marketing automation. För att trivas i tjänsten är du bra på innehållsproduktion för webb och sociala media med ett gott visuellt öga. Du är en god skribent på svenska och engelska.

Kontaktytorna i rollen är många så du behöver ha lätt för att samarbeta med kollegor och samarbetspartners. Som person är du drivande och ansvarstagande med förmåga att arbeta både strategiskt och operativt. Du har ett väl utvecklat affärssinne och arbetar för att nå goda resultat.

Vi vill att du värdesätter SSG s ledande principer affärsmässighet, kvalitet, kundfokus och hållbarhet, såväl som våra värderingar Respekt, Ansvar, Öppenhet och Proaktivitet.



Vad kan vi erbjuda dig

SSG är i en stark tillväxtfas och du blir en viktig del av SSG:s utveckling och framtid. Vi erbjuder dig ett variationsrikt arbete där du får vara en del av både utveckling och utmaningar kopplat till tillväxten. På SSG satsar vi på ledar- och medarbetarutveckling och att utveckla vår kultur. Vi arbetar i agila tvärfunktionella team och har korta beslutsvägar med stor möjlighet att påverka utvecklingen inom respektive ansvarsområde. Vi har stort fokus på vår egen arbetsmiljö och en hållbar prestationskultur, vilket skapar trivsel och gemenskap. Vi erbjuder friskvårdstid och friskvårdspeng, vinstdelning, sommar-och vintertid, arbetstidsförkortning samt privatvårdförsäkring.



Kontakt

Vi samarbetar med Jefferson Wells i denna rekrytering och har du frågor eller vill veta mera är du välkommen att ringa Karin Frisendahl, 070- 377 45 46, [email protected].

Vi arbetar med löpande urval och ber dig därför skicka in din ansökan omgående. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag den 12 mars.

Välkommen med din ansökan! Visa mindre

Film Västernorrland söker en marknadsförare – är det du?

Nu söker Film Västernorrland en marknadsförare som vill synliggöra Västernorrland som filminspelningsplats! Låter det här som en tjänst för dig? Läs vidare och ansök redan i dag! Om tjänsten Den här tjänsten är en del av EU-projektet Filmregion Västernorrland (pågår till 2023-08-30) som syftar till att skapa en attraktiv filmregion genom att utveckla rutiner och service för att kunna ta emot både större och fler film- och tv-produktioner. Projektet ska bl.... Visa mer
Nu söker Film Västernorrland en marknadsförare som vill synliggöra Västernorrland som filminspelningsplats! Låter det här som en tjänst för dig? Läs vidare och ansök redan i dag!
Om tjänsten
Den här tjänsten är en del av EU-projektet Filmregion Västernorrland (pågår till 2023-08-30) som syftar till att skapa en attraktiv filmregion genom att utveckla rutiner och service för att kunna ta emot både större och fler film- och tv-produktioner. Projektet ska bl.a. marknadsföra länet som inspelningsplats, planera och genomföra fortbildningsinsatser för filmföretag, samt ge service till produktionsbolag som vill förlägga inspelning i länet. Ett hållbarhetsperspektiv ska genomsyra hela projektet som är ett samarbete mellan Film Västernorrland och Höga Kusten Destinationsutveckling.
Din uppgift blir framförallt att marknadsföra länet som inspelningsplats, genom att synliggöra film- och tv-produktioner som spelats in här och lyfta de möjligheter som finns för filmproduktion i länet, men du kan även komma att arbeta med andra delar i projektet.
Tillträde 16 januari 2023 eller enligt överenskommelse.
Tjänsten är allmän visstidsanställning till 2022-08-30
Du kommer att vara stationerad i Sundsvall eller Örnsköldsvik
Vem är du?
Du har utbildning inom marknadsföring, kommunikation eller motsvarande erfarenhet.
Som person är du kommunikativ och engagerad. Du är målinriktad, strukturerad och van vid att arbeta mot deadlines. Du har lätt för att formulera texter och skapa innehåll med hög kvalitet. Du har gärna erfarenhet av att producera rörliga bilder. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.
Om oss
Scenkonst Västernorrland AB ägs av Region Västernorrland och Sundsvalls kommun. Inom Scenkonst Västernorrland ryms konstarterna dans, film, musik och teater.
Film Västernorrland som är en del av Scenkonst Västernorrland har tre fokusområden:
Filmpedagogiskt arbete med barn och unga, där film i skolan är en viktig del
Visning och spridning av regionalt producerad film och annan kvalitetsfilm
Filmproduktion, med fokus på utveckling av unga filmskapare



Scenkonst Västernorrlands vision är att beröra, inspirera och berika människor genom att skapa och erbjuda konstupplevelser i världsklass. För att ge näring till människors själar. För en bättre värld.
Mångfald är viktigt och handlar för oss om representationen av alla människor - alla bakgrunder och perspektiv.
Ansökan i form av meritförteckning och ett personligt brev skickar du till [email protected]
Vi arbetar med ett löpande urval i den här rekryteringen vilket innebär att vi kontaktar och intervjuar kandidater under ansökningstiden så skicka in din ansökan snarast möjligt. Sista ansökningsdag 12 januari 2023. Visa mindre

Sociala medier - extra jobb

Ansök    Okt 19    Treefling AB    Marknadsförare
Om jobbet Vill du arbeta extra på ett hållbart och växande företag? Gillar du sociala medier och har en vana att använda, Instagram & Facebook med mera då ska du kontakta oss! Vi ser gärna att du studerar på Universitet/högskola idag och att du behöver ett extra jobb under din studietid. Om oss: Treefling utvecklar och tillverkar hygienartiklar som är 100% naturliga och ekologiska samt att vi tar ansvar för miljön och vårt klimat! Jobba med oss ifall du va... Visa mer
Om jobbet
Vill du arbeta extra på ett hållbart och växande företag? Gillar du sociala medier och har en vana att använda, Instagram & Facebook med mera då ska du kontakta oss!
Vi ser gärna att du studerar på Universitet/högskola idag och att du behöver ett extra jobb under din studietid.
Om oss:
Treefling utvecklar och tillverkar hygienartiklar som är 100% naturliga och ekologiska samt att vi tar ansvar för miljön och vårt klimat! Jobba med oss ifall du vara med i ett ungt och framgångsrikt team.
Arbetsuppgifter:
Vi söker nu flera personer som kan arbeta extra med våra sociala medier och som kan vara med och producera content till våra sociala medier. Ta bilder, filma samt redigera och skriva inlägg till våra sociala medier.
Distans: Det går bra att arbeta på distans.
ANSÖK IDAG!
Skriv ett mail till oss där du presenterar dig kort samtidigt som du bifogar ett cv med bild. I ämnes raden skriver du ”extra sociala medier”. Maila din ansökan till: [email protected]
GLÖM EJ!
1 Gilla vår instagram sida ”treelfingorganic”
2, maila in ditt cv med personliga brev! Visa mindre

Sociala medier - Extra jobb!

Ansök    Sep 7    Treefling AB    Marknadsförare
Vill du arbeta extra på ett hållbart och växande företag? Gillar du sociala medier och har en vana att använda, Instagram & Facebook då ska du kontakta oss! Vi ser gärna att du studerar på Universitet/högskola idag och att du behöver ett extra jobb under din studietid. Om oss: Treefling utvecklar och tillverkar hygienartiklar som är 100% naturliga och ekologiska samt att vi tar ansvar för miljön och vårt klimat! Jobba med oss ifall du vara med i ett ungt o... Visa mer
Vill du arbeta extra på ett hållbart och växande företag? Gillar du sociala medier och har en vana att använda, Instagram & Facebook då ska du kontakta oss!
Vi ser gärna att du studerar på Universitet/högskola idag och att du behöver ett extra jobb under din studietid.
Om oss:
Treefling utvecklar och tillverkar hygienartiklar som är 100% naturliga och ekologiska samt att vi tar ansvar för miljön och vårt klimat! Jobba med oss ifall du vara med i ett ungt och framgångsrikt team.
Arbetsuppgifter:
Vi söker nu flera personer som kan arbeta extra med våra sociala medier och som kan vara med och producera content till våra sociala medier. Ta bilder, filma samt redigera och skriva inlägg till våra sociala medier.
Distans: Det går bra att arbeta på distans.


ANSÖK IDAG!
Skriv ett mail till oss där du presenterar dig kort samtidigt som du bifogar ett cv med bild. I ämnes raden skriver du ”extra sociala medier”. Maila din ansökan till: [email protected]
GLÖM EJ!
1, Gå in och gilla vår facebook sida ”Treefling”
2, Gilla vår instagram sida ”treelfingorganic” Visa mindre

Marknadsförare till Friluftsenheten

Ansök    Nov 25    Sundsvalls kommun    Marknadsförare
Sundsvalls kommuns gemensamma vision "Tillsammans släpper vi skaparkraften fri och bygger ett hållbart Sundsvall med plats för alla" vilar på tre värdeord - mod, öppenhet och helhetssyn. Inom kultur och fritid innebär det att vi vill att alla ska känna sig välkomna i våra verksamheter. Vi ger våra besökare ett professionellt bemötande med likvärdig och jämställd service. Friluftsenheten drivs av idrotts- och fritidsavdelningen och ska skapa goda förutsätt... Visa mer
Sundsvalls kommuns gemensamma vision "Tillsammans släpper vi skaparkraften fri och bygger ett hållbart Sundsvall med plats för alla" vilar på tre värdeord - mod, öppenhet och helhetssyn. Inom kultur och fritid innebär det att vi vill att alla ska känna sig välkomna i våra verksamheter. Vi ger våra besökare ett professionellt bemötande med likvärdig och jämställd service.

Friluftsenheten drivs av idrotts- och fritidsavdelningen och ska skapa goda förutsättningar för medborgare och besökare att möta och utöva en mångfald av fritids- och friluftsaktiviteter på alla våra olika områden och anläggningar. Det handlar om allt från längdskidåkning, utförsåkning, cykling, till kanotpaddling, fiske, vandring, löpning och mycket mer som ingår i verksamheten. Friluftscentrum Södra Berget med Sidsjön är en del av platsvarumärket Södra Berget, vilket växer med mängder av olika aktiviteter som behöver marknadsföras och utvecklas.

Häng med på en spännande marknadsföringsresa för platsvarumärket Södra Berget, där du är med och leder utvecklingen genom Friluftsenhetens nya hemsida, sociala medier, annonsering och andra marknadsföringsinsatser med bland annat film och foto. Allt arbete går i linje med fastställd grafisk profil.

Vidare finns behov av att tillsammans med andra marknadsförare och kommunikatörer inom idrott- och fritidsavdelningen jobba med andra verksamheter inom avdelningen.

Vi erbjuder
Friskvård med exempelvis årskort på någon av följande anläggningar: Ego Storgatan, Friskis & Svettis, Stargym, MyMowo eller Kultur & Fritids egna anläggningar alternativt skidkort för skidspåren på Södra berget.

ARBETSUPPGIFTER
Ansvara för enhetens hemsida och sociala medier-konton, skapa innehåll och skriva texter. Produktion av annonser för olika medier, print och digitalt samt i sociala medier. Arbeta med profilprodukter. Samarbeten med idrott- och fritidsavdelningens marknadsförare och kommunikatörer.

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har:
• Högskole- eller universitetsexamen med inriktning information, kommunikation, marknadsföring, alternativt mångårig yrkeserfarenhet inom ämnesområdet.
• Kunskaper att arbeta i Adobes olika program såsom InDesign, Photoshop och Illustrator.
• Erfarenhet av webbaserad informationshantering samt sociala medier.
• Erfarenhet av administrativt arbete och en god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift.
• Kunskaper i engelska muntligt och skriftligt.
• Körkort B.

Meriterande är om du har ett brinnande intresse för friluftsliv och en aktiv fritid förutom arbetslivserfarenhet inom kommunikations- och marknadsföringsområdet, kunskaper i copywriting, om du är duktig på att skapa innehåll med film, bild och text samt är van att både filma och fotografera. Kunskaper i Adobe Premiere Pro eller liknande filmredigeringsprogram är också meriterande.

Som person vill vi att du har en god förmåga att arbeta självständigt, se helheten och kunna göra prioriteringar. Arbetet kräver att du är idérik, utåtriktad och har en vinnande personlighet i kundkontakter. Vi lägger stor vikt vid din personlighet.

ÖVRIGT
Vi verkar för en drogfri arbetsmiljö och drogtest kan förekomma vid nyanställning av personal. Vi tillämpar rökfri arbetstid.

Vi arbetar aktivt för att öka mångfalden i våra arbetsgrupper. Vi ser gärna sökande med olika bakgrunder och erfarenheter.

För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig söka tjänsten genom länken i denna annons.

Är du även intresserad av att arbeta som räddningstjänstpersonal i beredskap/deltidsbrandman, klicka på länken: https://www.raddning.info/om-oss/jobba-hos-oss/raddningstjanst-i-beredskap

Vi undanber oss alla erbjudanden om annonsering- och rekryteringshjälp i samband med denna annons. Visa mindre

Resande Eventplanerare till Hyresgästföreningen

Inledning: Vill du ha ett socialt och kreativt arbete under sommaren där du får göra skillnad på riktigt? Nu har du chansen att få turnera längs Norrlandskusten och representera Hyresgästföreningen i deras arbeta att besöka utsatta områden och bjuda på aktiviteter för barn och unga. Ett roligt och självständigt arbete för dig som vill ha ett meningsfullt sommarjobb! Information om tjänsten Professionals Nord söker i samarbete med Hyresgästföreningens en... Visa mer
Inledning:
Vill du ha ett socialt och kreativt arbete under sommaren där du får göra skillnad på riktigt?

Nu har du chansen att få turnera längs Norrlandskusten och representera Hyresgästföreningen i deras arbeta att besöka utsatta områden och bjuda på aktiviteter för barn och unga. Ett roligt och självständigt arbete för dig som vill ha ett meningsfullt sommarjobb!

Information om tjänsten
Professionals Nord söker i samarbete med Hyresgästföreningens en Resande Eventplanerare. Uppdraget är en del av vår personaluthyrning. Du kommer vara anställd av Professionals Nord och arbeta som konsult hos Hyresgästföreningen under perioden juni-augusti. Eventuellt kan det bli aktuellt att arbeta vid arrangemang i september också.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och Hyresgästföreningens önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till [email protected]

Du erbjuds
Ett varierat och roligt arbete där du agerar turnéledare och spindeln i nätet för att arrangera Hyresgästens dag på olika platser längs Norrlandskusten. Innehållet är förplanerat, men du får stor möjlighet att påverka arrangemanget på varje plats.

Arbetsuppgifter
Som eventplanerare kommer du att ta kontakt med olika föreningar på orterna du besöker för samarbeten och ordna en trevlig tillställning för barn och deras familjer. Du ansvarar även för att köpa in mat, dryck och annat som Hyresgästföreningen bjuder på under tillställningarna. Du kommer att arbeta enligt förtroendetid som motsvarar 37,5h i veckan. Du besöker cirka två platser i veckan och varje besök planeras vara två dagar. Aktiviteterna arrangeras främst under dagtid. Du reser runt med husbil och det är fritt fram att ta med en vän eller ett husdjur om du vill.

Turen kan antingen påbörjas i Luleå för att sedan ta sig ned norrlandskusten eller från Sundsvall till Luleå. Perioden för arbetet är juni-augusti. Arbetet är självständigt men det kommer finnas personal hos Hyresgästföreningen som kan hjälpa dig med material eller annat som dyker upp. Du reser runt på egen hand men det kommer alltid finnas representanter från Hyresgästföreningen på plats vid arrangemangen.

Vi söker dig som:
Gärna har erfarenhet av arbete i ideell förening och ser positivt på att du varit ungdomsledare eller liknande. Du ska vara tillgänglig för att arbeta under perioden juni-augusti och ha körkort C1, då det krävs för att köra husbilen, alternativt B-körkort utfärdat före 1 juli 1996. Utdrag ur belastningsregistret kommer att krävas.

Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen hos Hyresgästföreningen.

Du har lätt för att ta kontakt och skapa goda relationer till nya människor. Vi ser även att du är en naturlig ledare som trivs i att rodda olika arbetsuppgifter, strukturera och planera då du ansvarar för att material, mat och aktiviteter flyter på.

START: Snarast efter ö.k
OMFATTNING: Heltid
STAD: Umeå, Sundsvall eller Luleå
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: Moa Lindgren

Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på [email protected] Visa mindre

Varumärkesutvecklare till Bonnier News Local Norr

Ansök    Jun 3    Bonnier News AB    Marknadsförare
Bli nyckelperson i jobbet att stärka våra varumärken! Journalistik är viktigare än någonsin, och lokal journalistik gör skillnad i människors vardag. På våra nyhetssajter, appar och tidningar finns den att ta del av. Nu behöver vi dig som kan möta människorna och med hjälp av journalistiken marknadsföra våra produkter i norra delen av Sverige. Om oss Bonnier News Local är Sveriges ledande lokala mediekoncern och omfattar mer än 40 varumärken som levere... Visa mer
Bli nyckelperson i jobbet att stärka våra varumärken!

Journalistik är viktigare än någonsin, och lokal journalistik gör skillnad i människors vardag. På våra nyhetssajter, appar och tidningar finns den att ta del av. Nu behöver vi dig som kan möta människorna och med hjälp av journalistiken marknadsföra våra produkter i norra delen av Sverige.

Om oss

Bonnier News Local är Sveriges ledande lokala mediekoncern och omfattar mer än 40 varumärken som levererar lokala nyheter genom dagstidningar, nyhetssajter, appar och gratistidningar. Varumärken som finns i området vi kallar norr är bland annat Sundsvalls Tidning, Örnsköldsviks Allehanda och Östersunds-Posten.

Om rollen

Som varumärkesutvecklare ansvarar du för att stärka det lokala varumärket genom aktiviteter, samarbeten och kampanjer. Du tar fram kampanjkoncept med paketering av redaktionellt innehåll för att attrahera nya målgrupper och planerar, projektleder, beställer, utvärderar och följer upp. Du arbetar utifrån centralt satta strategier, strategiska mål och kundinsikter. Du utgår från färdigt kampanjmaterial, men har även nära kontakt med formgivare för utformning av lokal anpassning.

Du ingår i ett team som jobbar med kommunikation och varumärkesutveckling för samtliga produkter inom Bonnier News Local och som tillhör läsarintäktsorganisationen, samtidigt som du har en nära relation med redaktionerna i din region. Teamet har också nära samarbete med centrala funktioner inom Bonnier News och övriga team inom Locals läsarintäkt.

I tjänsten som varumärkesutvecklare:

-
marknadsför du våra produkter med hjälp av det redaktionella innehållet

-
tar du ansvar för de lokala marknadsplanerna

-
har du ansvar för lokal marknadsbudget

-
arbetar du med centrala prenumerationskampanjer på lokal marknad

-
planerar du för kundaktiviteter i samarbete med redaktionen


Om dig

Vi ser att du har högskoleutbildning inom marknadsföring/kommunikation eller minst tre års erfarenhet av liknande arbete. Det är viktigt att du är bra på att strukturera och prioritera, och kan hantera flera projekt parallellt. Du behöver också tycka om att ha kontakt med många människor. Du har arbetat med marknadsplanering, uppföljningar på utfall samt kan arbeta mot uppsatta mål. Erfarenhet av redaktionellt arbete och media är meriterande

B-körkort är ett krav, då resor inom regionen förekommer.

Övrig information:

Placeringsort: Flexibel, men gärna Östersund, Sundsvall eller Örnsköldsvik

Anställningsform: Vikariat 1 år

För frågor om tjänsten, vänligen kontakta Maja Lundahl Brage, teamchef lokal marknad.
[email protected], tel 073-140 68 57

Vi är nyfikna på vem du är och ser fram emot din ansökan. Urval sker löpande.


Som Nordens största medieföretag hjälper vi medborgare och organisationer att fungera i ett demokratiskt samhälle. Våra journalister rapporterar, granskar och berättar om vår tids frågor. Vi inspirerar och skapar affärer genom möten, produkter och tjänster. Med varumärken som Dagens Nyheter, Expressen och Dagens industri når vi miljoner läsare och användare varje dag. Genom Bonnier News Local har vi även ett stort lokalt engagemang - från Sydsvenskan i söder till Örnsköldsviks Allehanda i norr. Förutom detta ger vi också ut branschspecifika tidningar såsom Dagens Media, Resumé, Dagens medicin och Fastighetsnytt, och även en rad livsstilsmagasin som Damernas Värld, Sköna Hem, Teknikens Värld och Allt om Mat m.fl. Genom att ständigt driva den digitala utvecklingen framåt når vi hela tiden längre - som medarbetare hos oss kan du påverka riktningen.

På Bonnier News värdesätter vi att våra medarbetare har olika erfarenheter och perspektiv. Jämställdhet och inkludering är prioriterade frågor hos oss och ett av fyra bärande fokusområden i vår hållbarhetsstrategi. Vi vill skapa ett öppet klimat på våra arbetsplatser och strävar efter att hitta talangfulla medarbetare som vidgar våra perspektiv och hjälper oss att bidra till ett mer inkluderande samhälle. Detta genom journalistik och tjänster som är ännu mer tillgängliga för fler. Vi hoppas att även du vill bidra till detta! Visa mindre

Har du B-körkort och vill arbeta som Resande Eventplanerare?

Inledning: Vill du ha ett socialt och kreativt arbete under sommaren där du får göra skillnad på riktigt? Nu har du chansen att få turnera längs Norrlandskusten och representera Hyresgästföreningen i deras arbeta att besöka utsatta områden och bjuda på aktiviteter för barn och unga. Ett roligt och självständigt arbete för dig som vill ha ett meningsfullt sommarjobb! Information om tjänsten Professionals Nord söker i samarbete med Hyresgästföreningens en... Visa mer
Inledning:
Vill du ha ett socialt och kreativt arbete under sommaren där du får göra skillnad på riktigt?

Nu har du chansen att få turnera längs Norrlandskusten och representera Hyresgästföreningen i deras arbeta att besöka utsatta områden och bjuda på aktiviteter för barn och unga. Ett roligt och självständigt arbete för dig som vill ha ett meningsfullt sommarjobb!

Information om tjänsten
Professionals Nord söker i samarbete med Hyresgästföreningens en Resande Eventplanerare. Uppdraget är en del av vår personaluthyrning. Du kommer vara anställd av Professionals Nord och arbeta som konsult hos Hyresgästföreningen under perioden juni-augusti. Eventuellt kan det bli aktuellt att arbeta vid arrangemang i september också.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och Hyresgästföreningens önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till [email protected]

Du erbjuds
Ett varierat och roligt arbete där du agerar turnéledare och spindeln i nätet för att arrangera Hyresgästens dag på olika platser längs Norrlandskusten. Innehållet är förplanerat, men du får stor möjlighet att påverka arrangemanget på varje plats.

Arbetsuppgifter
Som eventplanerare kommer du att ta kontakt med olika föreningar på orterna du besöker för samarbeten och ordna en trevlig tillställning för barn och deras familjer. Du ansvarar även för att köpa in mat, dryck och annat som Hyresgästföreningen bjuder på under tillställningarna. Du kommer att arbeta enligt förtroendetid som motsvarar 37,5h i veckan. Du besöker cirka två platser i veckan och varje besök planeras vara två dagar. Aktiviteterna arrangeras främst under dagtid. Du reser runt med husbil och det är fritt fram att ta med en vän eller ett husdjur om du vill.

Turen kan antingen påbörjas i Luleå för att sedan ta sig ned norrlandskusten eller från Sundsvall till Luleå. Perioden för arbetet är juni-augusti. Arbetet är självständigt men det kommer finnas personal hos Hyresgästföreningen som kan hjälpa dig med material eller annat som dyker upp. Du reser runt på egen hand men det kommer alltid finnas representanter från Hyresgästföreningen på plats vid arrangemangen.

Vi söker dig som:
Gärna har erfarenhet av arbete i ideell förening och ser positivt på att du varit ungdomsledare eller liknande. Du ska vara tillgänglig för att arbeta under perioden juni-augusti och ha B-körkort, då det krävs för att köra husbilen. Utdrag ur belastningsregistret kommer att krävas.

Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen hos Hyresgästföreningen.

Du har lätt för att ta kontakt och skapa goda relationer till nya människor. Vi ser även att du är en naturlig ledare som trivs i att rodda olika arbetsuppgifter, strukturera och planera då du ansvarar för att material, mat och aktiviteter flyter på.

START: Snarast efter ö.k
OMFATTNING: Heltid
STAD: Du kan utgå ifrån exempelvis Umeå, Sundsvall eller Luleå
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: Moa Lindgren

Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på [email protected] Visa mindre

Systemspecialist till Bonnier News Local

Ansök    Dec 21    Bonnier News AB    Marknadsförare
Vill du arbeta i en dynamisk miljö för Sveriges största mediehus och vara med och bidra till att den digitala prenumerationsaffären växer? Vi erbjuder en innovativ och kreativ miljö med högt i tak och grymma kollegor. Bonnier News är Skandinaviens största aktör inom nyhetsmedia med varumärken som Bonnier News Local, Dagens Nyheter, Expressen Lifestyle, Dagens industri och Bonnier Business Media. Bonnier News Local är Sveriges ledande lokala mediekoncern o... Visa mer
Vill du arbeta i en dynamisk miljö för Sveriges största mediehus och vara med och bidra till att den digitala prenumerationsaffären växer? Vi erbjuder en innovativ och kreativ miljö med högt i tak och grymma kollegor.

Bonnier News är Skandinaviens största aktör inom nyhetsmedia med varumärken som Bonnier News Local, Dagens Nyheter, Expressen Lifestyle, Dagens industri och Bonnier Business Media. Bonnier News Local är Sveriges ledande lokala mediekoncern och omfattar mer än 40 varumärken från Skåne i söder till Örnsköldsvik i norr och levererar lokala nyheter genom dagstidningar, nyhetssajter, appar och gratistidningar.

Om tjänsten

Vi har som mål att vår digitala prenumerationsaffär ska växa och söker dig som kan få det att bli verklighet. Det ska du göra genom förändringar och förbättringar i våra tekniska flöden som rör våra prenumeranter. Du kommer till exempel att ha ansvar för vår systemuppsättning av pris- och kampanjlogik. Ditt uppdrag omfattar även att försäljningsinsatser går att följa upp och utvärdera i analysverktyg och prenumerationssystem. Hantera migrering av kunddata mellan system vid exempelvis förbättringsarbeten och verksamhetsförvärv. Utveckla möjligheter kring uppförsäljning mellan prenumerationspaket samt vara en stöttande funktion till behov kopplat till analysfrågor.

Arbetsuppgifter

-
Ansvara för systemuppsättning av pris/kampanjlogik i våra affärs- och prenumerationssystem (idag Kayak, Payway, Salesforce).

-
Hantera formler i Google sheets där kampanjlogiken sätts.

-
Migrering av kunddata mellan system.

-
Identifiera och analysera ytterligare potential att förbättra oss och realisera förändringar vi ser gör nytta och ökar funktionalitet för våra kunder.

-
Sätta ihop beställningsunderlag till leverantörer och den interna organisationen kring teknisk utveckling av vår affär.


Den vi söker

För att vara som klippt och skuren för rollen tror vi att du är bekväm med att självständigt driva projekt både mot interna och externa parter. Du är tekniskt kunnig och har förståelse för hur relationsdatabaser är uppbyggda och hur de kan integreras med och räds inte att modulera med data i kalkylark när det behövs.

-
Högskoleutbildning inom relevant område såsom datateknik, it-arkitektur, systemvetenskap eller kravanalytiker.

-
Bekant med databaser och integrationsmetoder, att jobba med API:er och förstår begrepp som masterdata och cache.

-
Du har både ett affärs- och datadrivet mindset och en god förmåga att tolka och förstå data.

-
En pedagogisk ådra - dina insikter och tankar behöver kunna formuleras och förklaras så att andra, utan din tekniska bakgrund och logiska hjärna, förstår.


Övrig information

Tjänsten är en tillsvidareanställning och du rapporterar till kompetenschef för Marknad Linnea Edwall. Tjänstens placering kan anpassas beroende på sökandes preferenser, men Stockholm, Malmö/Helsingborg, Örebro och Sundsvall är att föredra.

Vi jobbar målmedvetet med frågor som berör mångfald och jämställdhet och ser gärna att det även är en drivkraft för dig. Bonnier News vill ta tillvara de kvaliteter som en jämn könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Vi är nyfikna på vem du är och ser fram emot din ansökan!


Inom Bonnier News värnar vi om det fria ordet och gör skillnad genom journalistik som når och berör många. Vi är Sveriges ledande mediehus med varumärken som Dagens Nyheter, Expressen och Dagens industri når vi miljoner läsare och användare varje dag. Genom Bonnier News Local har vi även ett stort lokalt engagemang - från Sydsvenskan i söder till Örnsköldsviks Allehanda i norr. Förutom detta ger vi också ut branschspecifika tidningar såsom Dagens Media, Resumé, Dagens medicin och Fastighetsnytt, och även en rad livsstilsmagasin som Damernas Värld, Sköna Hem, Teknikens Värld och Allt om Mat m.fl. Genom att ständigt driva den digitala utvecklingen framåt når vi hela tiden längre - som medarbetare hos oss kan du påverka riktningen. Visa mindre

Betald Praktik som Digital marknadsförare

Ansök    Jul 8    Bokadero AB    Marknadsförare
Nu söker vi på Bokadero en framtida stjärna som vill vara med och utveckla sig själv och Bokadero till nästa nivå! Är du en driftig och intiativtagande person med kunskap inom digital marknadsföring? Vill du jobba på ett värderingsdrivet företag med stora ambitioner? Då har du chansen att vara med på vår snabba, svängiga och roliga resa som vi har framför oss, som Digital marknadsförare på Bokadero har du chansen att komma in och växa för att bli vår framt... Visa mer
Nu söker vi på Bokadero en framtida stjärna som vill vara med och utveckla sig själv och Bokadero till nästa nivå!
Är du en driftig och intiativtagande person med kunskap inom digital marknadsföring? Vill du jobba på ett värderingsdrivet företag med stora ambitioner? Då har du chansen att vara med på vår snabba, svängiga och roliga resa som vi har framför oss, som Digital marknadsförare på Bokadero har du chansen att komma in och växa för att bli vår framtida Marknadschef.
Vilka är Bokadero?
Bokadero är en digital rekryteringsplattform som förmedlar olika jobb, såsom konsultjobb, anställningar, praktikplatser, styrelsejobb m.m. I grunden har vi ett rekryteringsverktyg som förenklar för arbetsgivarnas rekryteringsprocesser.
Genom vår plattform kan arbetsgivare visa upp sitt nuvarande och framtida rekryteringsbehov och sedan enkelt hantera ansökningar som kommer in. Konsulter och arbetssökande kan lägga upp sina profiler, paktera sina tjänster, söka jobb och lämna offerter på jobbuppdrag som kommer in på vår jobbportal.
Genom Bokadero Arena erbjuder vi också företag kontinuerlig kompetensutveckling genom en produkt som kan liknas som Netflix för utbildnings- och affärsnätverk.
Ett av våra stora mål är att koppla ihop vår plattform med föreningslivet och bli en av de största aktörerna som stöttar föreningslivet. Vi vill dela ut 50 miljoner kr per år till föreningslivet genom att dela ut 6 % av våra intäkter.
Vi vill göra jobbet till en hobby!
Bokadero tror på att om vi tillsammans med dig utvecklar ett företag som våra medarbetare tycker är som sin hobby då kommer vi tillsammans kämpa hårdare och bry oss mer om företagets utveckling.
Vi tror att jobbet blir roligare när alla är delaktiga i företagets utveckling och när arbetsuppgifterna känns betydelsefulla. För att uppnå det lägger vi väldigt mycket eget ansvar på alla medarbetare där alla ska känna att misstag bara är en väg vi behöver vandra för att nå framgång.
Om företaget går bra så tycker vi också att våra medarbetare ska ha det lite bättre också, det gör vi genom att dela ut gemsamma bonusar till medarbetarna om vi uppnår våra målsättningar.
Dina arbetsuppgifter som Digital Marknadsförare på Bokadero
Som Digital Marknadsförare är du en nyckelspelare i organisationen (precis som alla andra på Bokadero), då din främsta uppgift är att få fler att upptäcka Bokaderos tjänster.
Du planerar tillsammans med säljteam och marknad våra kampanjer, skapar kampanjerna och mäter utfallet. Du har en startbudget att förhålla dig till och desto bättre resultat vi ser av ditt arbete desto mer resurser får du för att lyckas ännu bättre. Vi är ett företag med sikte på tillväxt, så vi kommer hela tiden vilja bli bättre tillsammans med dig.
Till din hjälp har du hela Bokadero men framförallt Carro som idag jobbar med våra sociala medier, nyhetsbrev, eventkommunikation m.m.
Vi förstår att du kanske inte har möjlighet att jobba med alla våra olika delar i marknadsföringen och där får vi kolla på lösningar på vilka kompletterande lösningar vi kan skapa. Idag hyr vi in konsulter för Google Ads t.ex.
Arbetsuppgifter som finns tillgängliga för dig kan vara:


- Mäta analysera vår generella marknadsföring.
- Google Ads
- SEO-optimering
- Facebook Ads
- Marketing Automation
- Skapa landningssidor för kampanjer
- Leadsgenerering
- Utveckla partnerkoncept för ökad skalbarhet i försäljningen.
- Paketera och genomföra extra marknadspaket för rekryterande företag och konsulter.
- Mailkampanjer.
- Utveckla vårt marknadsarbete strategiskt.
Du kommer få eget ansvar att driva på och utveckla vår marknadsföring till nästa nivå. Även om det är en praktik så vill vi ge dig stort ansvar för att växa in i rollen, vi tror att människor växer med ansvar.
Praktiken ska vara minst 6 månader, men troligen längre. Vår förhoppning efter avslutad praktik är att du då ska kunna erbjudas anställning i vårt team och bli en nyckelperson.
Din profil
Som person ser vi att du gärna har stor drivkraft och att du trivs med stort ansvar, högt tempo och kontinuerlig utveckling. Du är väldigt nyfiken på digital marknadsföring och håller dig idag väldigt uppdaterad i ämnet på olika sätt. Kanske studerar du idag och ser detta som ett perfekt komplement till dina studier.
Du är en person som är lätt att samarbeta med och du har lätt för att hitta lösningar på utmaningar. Du gillar att testa olika saker i liten skala för att sedan utvärdera och skala upp det.
Plats
Som praktikant och anställd på Bokadero kan du själv välja vart du vill arbeta från som utgångspunkt, det är meriterande för oss om du vill arbeta från en liten/medelstor stad i Sverige då vi själva brinner för landsbygden och vill bli rikstäckande. Vi har anpassat vårt arbetssätt för att alla ska kunna utgå från valfri ort.
Vi har kontinuerliga träffar på vårt huvudkontor i Söderhamn som du behöver kunna ta dig till.
Om tjänsten
Sista ansökningsdag är 30 september, intervjuer kan ske löpande och anställning kan också starta innan sista ansökningsdag. Visa mindre

Marknadsförare Musik Västernorrland och Nordiska Kammarorkestern

Scenkonst Västernorrland AB ägs av Region Västernorrland och Sundsvalls kommun. Inom Scenkonst Västernorrland ryms konstarterna dans, film, musik och teater. Vi arbetar offensivt med produktioner och verksamhet för barn och unga. Vårt uppdrag är också att skapa ett brett utbud av scenkonst i hela Västernorrland, där kvalitet och mångfald skall stå i centrum för verksamheten. Inom Scenkonst Västernorrland finns Nordiska Kammarorkestern, Musik Västernorrland... Visa mer
Scenkonst Västernorrland AB ägs av Region Västernorrland och Sundsvalls kommun. Inom Scenkonst Västernorrland ryms konstarterna dans, film, musik och teater. Vi arbetar offensivt med produktioner och verksamhet för barn och unga. Vårt uppdrag är också att skapa ett brett utbud av scenkonst i hela Västernorrland, där kvalitet och mångfald skall stå i centrum för verksamheten. Inom Scenkonst Västernorrland finns Nordiska Kammarorkestern, Musik Västernorrland, Norrdans, Film Västernorrland och Teater Västernorrland.
Vår vision är att beröra, inspirera och berika människor genom att skapa och erbjuda konstupplevelser i världsklass. För att ge näring till människors själar. För en bättre värld.
Mångfald är viktigt och handlar för oss om representationen av alla människor – alla bakgrunder och perspektiv.
Nu söker vi en marknadsförare vars huvudsakliga arbetsuppgifter är att ansvara för marknadsföring av Musik Västernorrland och Nordiska Kammarorkestern.
Arbetsbeskrivning
Du kommer att vara en av nio medarbetare på Scenkonst Västernorrlands marknadsavdelning vars uppdrag är att driva utvecklingen av all extern kommunikation och marknadsföring för hela bolaget.
Som marknadsförare arbetar du med planering och uppföljning av Musik Västernorrlands och Nordiska Kammarorkesterns marknadsföringsinsatser kring produktioner och projekt. Det innefattar ett aktivt arbete med bland annat PR och profilering och i rollen som marknadsförare arbetar du såväl strategiskt som operativt.
Du är ansvarig för Musik Västernorrlands och Nordiska Kammarorkesterns kanaler med webb, facebook och instagram där du planerar, producerar och publicerar innehåll till samtliga kanaler. I vår kommunikation av musikens verksamhet läggs stor vikt vid rörlig bild varför kunskaper om att filma och klippa för sociala medier är meriterande.
Vem är du?
Som person är du kommunikativ, tydlig och engagerad. Du är en självklar lagspelare samtidigt som du är van vid att arbeta självständigt. Du är målinriktad, strukturerad och van vid att arbeta mot deadlines. Du är skicklig på att formulera budskap, texter och skapa innehåll med hög kvalitet. Du är nyfiken och idérik och kan konsten att berätta en historia i så väl text som rörlig bild.
Eftersom marknadsavdelningen är en stödfunktion är det viktigt att du är lyhörd, lösningsinriktad och flexibel samtidigt som du har förmåga att vägleda och prioritera när det behövs. I ditt arbete kommer du att ha kontakt med många människor och behöver ha förmåga att kunna bygga goda relationer och delta i olika nätverk.
Du bör ha ett par års dokumenterad arbetslivserfarenhet av marknadsföring och kommunikation eller motsvarande. Du har mycket god datorvana och mycket goda kunskaper inom sociala medier. Du har goda kunskaper i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt.
Du har en akademisk utbildning inom marknadsföring, kommunikation eller motsvarande erfarenhet.
Kunskap/kännedom om västerländsk konstmusik och andra musikgenrer och/eller scenkonst är meriterande.
Ansökan i form av meritförteckning och ett personligt brev skickar du till [email protected]
Din ansökan vill vi ha senast 2021-10-03. Då vi arbetar med löpande urval ber vi dig skicka in din ansökan så snart som möjligt. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Visa mindre

Marknadsförare/grafisk producent Scenkonst Västernorrland AB

Scenkonst Västernorrland AB ägs av Region Västernorrland och Sundsvalls kommun. Inom Scenkonst Västernorrland ryms konstarterna dans, film, musik och teater. Vi arbetar offensivt med produktioner och verksamhet för barn och unga. Vårt uppdrag är också att skapa ett brett utbud av scenkonst i hela Västernorrland, där kvalitet och mångfald skall stå i centrum för verksamheten. Inom Scenkonst Västernorrland finns Nordiska Kammarorkestern, Musik Västernorrland... Visa mer
Scenkonst Västernorrland AB ägs av Region Västernorrland och Sundsvalls kommun. Inom Scenkonst Västernorrland ryms konstarterna dans, film, musik och teater. Vi arbetar offensivt med produktioner och verksamhet för barn och unga. Vårt uppdrag är också att skapa ett brett utbud av scenkonst i hela Västernorrland, där kvalitet och mångfald skall stå i centrum för verksamheten. Inom Scenkonst Västernorrland finns Nordiska Kammarorkestern, Musik Västernorrland, Norrdans, Dans Västernorrland, Film Västernorrland och Teater Västernorrland.
Vår vision är att beröra, inspirera och berika människor genom att skapa och erbjuda konstupplevelser i världsklass. För att ge näring till människors själar. För en bättre värld.
Mångfald är viktigt och handlar för oss om representationen av alla människor – alla bakgrunder och perspektiv.
Nu söker vi en marknadsförare tillika grafisk producent för en projektanställning.

Arbetsbeskrivning
Du kommer att vara en av åtta medarbetare på Scenkonst Västernorrlands marknadsavdelning vars uppdrag är att driva utvecklingen av all extern kommunikation och marknadsföring för hela bolaget.
Just nu är vi inne i en intensiv utvecklingsperiod där vi bygger nya webbar. Det gör att vi behöver ett par extra händer som kan hugga i där det behövs. Marknadsavdelningen består idag av både marknadsförare och grafiska producenter som tar fram merparten av det externa material som kommuniceras i samband med våra produktioner och aktiviteter.
Rollen som marknadsförare innebär, förutom planering och uppföljning, ett aktivt arbete med att ta fram texter för webb, facebook och instagram för samtliga varumärken kopplat till våra produktioner och aktiviteter. I vår kommunikation läggs stor vikt vid rörlig bild varför kunskaper om att filma och klippa för sociala medier är meriterande.
I rollen som grafisk producent arbetar du med att formge grafiskt material så som affischer, programblad, annonser och annat marknadsföringsmaterial.
Du kommer att ha Sundsvall som arbetsort men kan också komma att genomföra uppdrag i Härnösand.

Vem är du?
Som person är du kommunikativ, tydlig och engagerad. Du är en självklar lagspelare samtidigt som du är van vid att arbeta självständigt. Du är målinriktad, strukturerad och är skicklig på att formulera budskap, texter och skapa innehåll med hög kvalitet. Du är en van formgivare och tycker om att arbeta mot deadlines. Eftersom marknadsavdelningen är en stödfunktion är det viktigt att du är lyhörd, lösningsinriktad och flexibel.
Du ska ha ett par års dokumenterad arbetslivserfarenhet av marknadsföring/kommunikation och grafisk produktion/formgivning eller motsvarande. Du har mycket goda kunskaper i Adobeprogrammen, framförallt i Indesign och Photoshop, samt goda kunskaper inom sociala medier.
Du har en akademisk utbildning inom marknadsföring, kommunikation, grafisk formgivning eller motsvarande erfarenhet.
Projektanställning till och med den 30 juni 2021 med möjlighet till förlängning upp till ett år.
Tillträde snarast enligt överenskommelse.
Vi arbetar med ett löpande urval i den här rekryteringen vilket innebär att vi kontaktar och intervjuar kandidater under ansökningstiden. Visa mindre

Extrajobb marknadsundersökare Sundsvall

Ansök    Jun 4    Otiga Stockholm AB    Marknadsförare
Ingress Är du studerande och söker ett flexibelt extrajobb på sidan av dina studier? Eller letar du efter ett roligt deltidsjobb som kompletterar ditt nuvarande arbete? Då kan detta vara perfekt tjänst för just dig! Vi söker nu drivna och ansvarsfulla medarbetare för att genomföra marknadsundersökningar inom dagligvaruhandeln. Du som har ett extra öga för detaljer och god service har nu chansen att fylla på ditt CV med värdefull erfarenhet samtidigt som ... Visa mer
Ingress
Är du studerande och söker ett flexibelt extrajobb på sidan av dina studier? Eller letar du efter ett roligt deltidsjobb som kompletterar ditt nuvarande arbete? Då kan detta vara perfekt tjänst för just dig!

Vi söker nu drivna och ansvarsfulla medarbetare för att genomföra marknadsundersökningar inom dagligvaruhandeln. Du som har ett extra öga för detaljer och god service har nu chansen att fylla på ditt CV med värdefull erfarenhet samtidigt som du får en inkomst på sidan av din nuvarande sysselsättning.


Dina arbetsuppgifter
Som marknadsundersökare på deltid genomför du undersökningar och observationer inom dagligvaruhandeln kopplat till exempelvis produktinformation, pris och exponering i butik. Arbetsuppgifterna består av att hämta in data på ett professionellt och serviceinriktat tillvägagångssätt med hjälp av en app i telefonen som fungerar som ditt främsta arbetsverktyg.

Du representerar Otiga ute på uppdrag i butik där du som ambassadör för varumärket arbetar lösningsorienterat med fokus på hög kvalitet, engagemang, enkelhet och glädje. Arbetet utförs till stor del självständigt och kräver stort eget ansvar samtidigt som den öppnar upp för ett flexibelt och spännande arbete.


Din profil
Vi söker dig med en professionell inställning som gillar att ta egna initiativ och arbeta noggrant och effektivt. Om du är en fena på service och drivs av att arbeta flexibelt kommer du trivas bra hos oss. Tidigare arbete inom dagligvaruhandeln eller som marknadsundersökare är meriterande.

Du som söker har körkort och tillgång till bil. Vidare letar vi efter dig som studerar eller redan har ett arbete på deltid, men som vill jobba extra utöver din nuvarande sysselsättning. Arbetet kräver att du har goda kunskaper inom svenska muntligt såväl som skriftligt.


Erbjudande
Du kommer själv kunna styra över din arbetstid tillsammans med konsultchef i förhållande till studier, arbete och privatliv. Vi önskar dock att du är tillgänglig minst 1–2 dagar i veckan, gärna mer.

Arbetet som konsult på Otiga ger dig ett brett kontaktnät, goda karriärmöjligheter samt riktigt goda chanser att påverka såväl arbetssituation som personlig utveckling. Som studerande öppnar du upp dörrar till framtida arbeten inom ditt område, där vi vill kunna utvecklas tillsammans med dig.

Tillsättning av tjänsten sker omgående, därmed sker intervjuer löpande så tveka inte på att skicka in ditt CV redan idag!


Om oss
Det är vi som är Otiga Stockholm. Vi arbetar med bemanning och vi vet hur viktigt det är med en stark lokal närvaro. Som ett fullserviceföretag inom bemanning och rekrytering hjälper vi våra kunder med kompetensförsörjning och flexibilitet i alla olika led. Våra tjänster täcker allt från bemanning av industripersonal, lager och logistik till tjänstemän.

Som ett led i att vara en av bemanningsbranschens mest attraktiva arbetsgivare fokuserar vi på friskvård för våra konsulter där målet är att ha branschens friskaste personal. Hos Otiga är det människorna som gör skillnad! För mer info gå in på Otiga.se.

Vid frågor om tjänsten kontakta [email protected] Visa mindre

Digital Marketing Specialist

Ansök    Jan 4    Thorengruppen AB    Marknadsförare
ThorenGruppen AB är ett norrländskt familjeägt utvecklingsföretag med över 2000 medarbetare grundat år 1999. Vi driver bl a gymnasieskolor, grundskolor och vuxenutbildning från Kiruna i norr till Malmö i söder. Nu söker vi en Digital Marknadsförare med bred kompetens till vår marknadsavdelning. Vi letar efter dig som vill bli ansvarig för den digitala marknadsföringen. Arbetet är både strategisk och operativt där det finns en drivkraft hos dig av att vilj... Visa mer
ThorenGruppen AB är ett norrländskt familjeägt utvecklingsföretag med över 2000 medarbetare grundat år 1999. Vi driver bl a gymnasieskolor, grundskolor och vuxenutbildning från Kiruna i norr till Malmö i söder.
Nu söker vi en Digital Marknadsförare med bred kompetens till vår marknadsavdelning.
Vi letar efter dig som vill bli ansvarig för den digitala marknadsföringen. Arbetet är både strategisk och operativt där det finns en drivkraft hos dig av att vilja göra det mesta av jobbet själv oavsett storlek. Till din hjälp har du en marknadsavdelning som producerar innehåll.
Vem är du?
I grunden är du en nyfiken, allmänbildad och streetsmart person som har ett skarpt öga för datadriven marknadsföring. Du har förmågan att snabbt kunna sätta dig in i olika situationer, generera idéer och kraften att driva igenom dessa.
Vad drivs du av?
Vi letar efter en passionerad och målinriktad person som brinner för att leverera resultat utöver det vanliga. Du gillar att arbeta metodiskt, älskar att vara självgående, uppskattar multitasking och har inget emot att ta snabba puckar.
Vad har du för erfarenhet?
Du har erfarenhet av det digitala ekosystemet, allt från Youtube, användarvänliga webbsidor, Google Analytics och smarta digitaltaktiska manövrar.
Du har kanske varit i branschen ett tiotal år men det är inte åren av erfarenhet som är det viktigaste utan resultatet av det du skapat.
Saker du ska göra:
· Hantera den dagliga digitala marknadsföringen i nära samarbete med marknadsteamet
· Tillsammans med CMO driva det strategiska arbetet samt ha ledartröjan i allt day-to-day och taktiskt för att den digital marknadsföringen ska ge resultat
· Arbeta tillsammans med innehållsleverantörer för att skapa engagerande innehåll för besökarna
· I nära samarbete med vår digitala kommunikatör ansvara för att bolagets alla webbar uppdateras med innehåll, är korrekta samt bjuder på en bra användarupplevelse
Saker du ska kunna eller ha förståelse för:
· Hur trafikdrivning med t ex SEM/PPC, SEO, sociala medier, retargeting fungerar
· Hur man mäter och analyserar digital marknadsföring samt rapporterar resultatet muntligt och i rapportform
· Meriterande att vara certifierad inom någon av Googles produkter, i synnerhet Ads eller Analytics, men även erfarenhet av Google Tag Manager och Google Data Studio
· Bra med viss erfarenhet inom Adobe CC’s produktfamilj
· Erfarenhet av Webflow är meriterande
Vad vi kan erbjuda
ThorenGruppen har en unik företagskultur där de anställda drivs av en passion för kompetensutveckling. Vi ser inget som omöjligt och uppmuntrar nytänkande och annorlunda idéer. Våra värdeord mod, kraft och passion med hjärta resulterar i en koncern med stort samhällsengagemang och engagerade medarbetare.
Vårt huvudkontor ligger i Umeå men vi har även kontor i Sundsvall. Visa mindre

Marknadsförare Norrdans/Scenkonst Västernorrland AB

Scenkonst Västernorrland AB ägs av Region Västernorrland och Sundsvalls kommun. Inom Scenkonst Västernorrland ryms konstarterna dans, film, musik och teater. Vi arbetar offensivt med produktioner och verksamhet för barn och unga. Vårt uppdrag är också att skapa ett brett utbud av scenkonst i hela Västernorrland, där kvalitet och mångfald skall stå i centrum för verksamheten. Inom Scenkonst Västernorrland finns Nordiska Kammarorkestern, Musik Västernorrland... Visa mer
Scenkonst Västernorrland AB ägs av Region Västernorrland och Sundsvalls kommun. Inom Scenkonst Västernorrland ryms konstarterna dans, film, musik och teater. Vi arbetar offensivt med produktioner och verksamhet för barn och unga. Vårt uppdrag är också att skapa ett brett utbud av scenkonst i hela Västernorrland, där kvalitet och mångfald skall stå i centrum för verksamheten. Inom Scenkonst Västernorrland finns Nordiska Kammarorkestern, Musik Västernorrland, Norrdans, Dans Västernorrland, Film Västernorrland och Teater Västernorrland.
Vår vision är att beröra, inspirera och berika människor genom att skapa och erbjuda konstupplevelser i världsklass. För att ge näring till människors själar. För en bättre värld.
Mångfald är viktigt och handlar för oss om representationen av alla människor – alla bakgrunder och perspektiv.
 
Nu söker vi en marknadsförare vars huvudsakliga arbetsuppgifter är att ansvara för marknadsföring av Norrdans och Dans Västernorrland.
 
Arbetsbeskrivning
Du kommer att vara en av sju medarbetare på Scenkonst Västernorrlands marknadsavdelning vars uppdrag är att driva utvecklingen av all extern kommunikation och marknadsföring för hela bolaget. Du kommer att arbeta både i Sundsvall och i Härnösand. Som marknadsförare arbetar du med planering och uppföljning av Norrdans och Dans Västernorrlands marknadsföringsinsatser kring produktioner och projekt. Det innefattar ett aktivt arbete med bland annat PR och profilering och i rollen som marknadsförare arbetar du såväl strategiskt som operativt.
 
Du är ansvarig för dansens samtliga kanaler med webb, facebook och instagram där du planerar, producerar och publicerar innehåll till samtliga kanaler. I vår kommunikation av dansens verksamhet läggs stor vikt vid rörlig bild varför kunskaper om att filma och klippa för sociala medier är meriterande.
 
Vem är du?
Som person är du kommunikativ, tydlig och engagerad. Du är en självklar lagspelare samtidigt som du är van vid att arbeta självständigt. Du är målinriktad, strukturerad och van vid att arbeta mot deadlines. Du är skicklig på att formulera budskap, texter och skapa innehåll med hög kvalitet. Du är nyfiken och idérik och kan konsten att berätta en historia i så väl text som rörlig bild.
 
Eftersom marknadsavdelningen är en stödfunktion är det viktigt att du är lyhörd, lösningsinriktad och flexibel samtidigt som du har förmåga att vägleda och prioritera när det behövs. I ditt arbete kommer du att ha kontakt med många människor och behöver ha förmåga att kunna bygga goda relationer och delta i olika nätverk.
 
Du bör ha ett par års dokumenterad arbetslivserfarenhet av marknadsföring och kommunikation eller motsvarande. Du har mycket god datorvana och mycket goda kunskaper inom sociala medier. Du har goda kunskaper i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt. Arbetsspråket på Norrdans är engelska.
 
Du har en akademisk utbildning inom marknadsföring, kommunikation eller motsvarande erfarenhet. Kunskap/kännedom om konst/scenkonst är meriterande.


B-körkort är ett krav. Visa mindre

Digital kommunikatör till STILL STRONG APP i Sundsvall

Är du nyfiken på hälsobranschen och skulle vilja testa på rollen som digital kommunikatör på ett modernt och nytänkande företag? Just nu söker vi en talangfull person till ett uppdrag hos STILL STRONG APP. Välkommen med din ansökan! STILL STRONG APP är gymet för seniorer, de finns sedan två år tillbaka i centrala Sundsvall och deras träningsfilosofi är att du oavsett ålder har förmåga att träna dig till en hållbarare och starkare kropp, som kan bidra till... Visa mer
Är du nyfiken på hälsobranschen och skulle vilja testa på rollen som digital kommunikatör på ett modernt och nytänkande företag? Just nu söker vi en talangfull person till ett uppdrag hos STILL STRONG APP. Välkommen med din ansökan!

STILL STRONG APP är gymet för seniorer, de finns sedan två år tillbaka i centrala Sundsvall och deras träningsfilosofi är att du oavsett ålder har förmåga att träna dig till en hållbarare och starkare kropp, som kan bidra till ett rikare vardagsliv. Konceptet som bygger på Uthållighet, Styrka, Flexibilitet, Power, Koordination och Balans ger dig en träning som är skräddarsydd för alla över 55 år. Men STILL STRONG är inte bara en träningsanläggning utan även en naturlig mötesplats för den aktiva senioren där man träffas och har kul tillsammans. När vi blir äldre så tappar vi naturligt muskelmassa, rörlighet och balans vilket gör vår vardag mer otrygg och vi kan uppleva sämre livskvalité. Men med regelbunden träning ett par gånger i veckan så kan vi förändra detta på kort tid. Anläggning är väl genomtänkt och anpassad, vår kund har utrustningen och kunskapen för att göra din träning rolig, anpassad, och hållbar för just en seniorkropp.

Vår kund söker nu en kommunikatör som kan stötta upp i verksamheten på heltid under sommaren och därefter på timmar. Du kommer att jobba med bl.a
- Sociala Medier som Instagram, Facebook, Google mm och övriga seniora kanaler
- Skapa Content, hela kedjan ifrån material till analys, vad funkar, vad funkar inte
- Studera användarnas beteenden medför ständiga förändringar, Google-Analytica, Addwords, Ranking
- Knyta partners som sjukgymnaster, arbetsterapeuter
- Jobba med annonsering (Digitalt, tidningar, intresseorganisationer-smalt-brett, radio mm) var och hur ska vi annonsera?
- Kampanjer, reportage, events, intervjuer,

På STILL STRONG tror vi att de flesta människor kan lära sig det mesta så länge de är nyfikna och har rätta viljan. Det vi kräver av dig är ett genuint intresse för marknadsföring samt kommunikation och du har ett övergripande kvalitetstänk. Du är utåtriktad och har en exceptionell förmåga att se lösningar. Nu letar vi efter dig som uppskattar en arbetsplats och kollegor som kan utmana och stimulera dig!

Start för tjänsten är omgående och förväntas pågå under minst tre månader. Arbetstiderna är förlagda vardagar 8-17. Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du blir anställd hos oss på StudentConsulting och jobbar som uthyrd konsult med placering hos vår kund. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Ida Holmer på telefonnummer: 070-376 03 79 eller via e-post: [email protected]. Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post, utan du söker tjänsten med en registrerad profil på vår hemsida genom att följa ansökningslänken i annonsen.

Din profil
Vi söker dig som studerar eller har en annan huvdsaklig sysselsättning på minst 50%. Vi ser gärna att du läser utbildning inom Kommunikation och PR eller likvärdig. Som person är du driven, självgående och engagerad. Du gör alltid ditt yttersta i alla delar av arbetet och är mån om att alltid leverera hög kvalitet och goda resultat. Vidare är du socialt uttåtriktad och gillar att möta nya männsikor. Du har en hög kommunikativ förmåga och uttrycker dig väl i tal och skrift. Du har ett effektivt arbetssätt, är lyhörd och jobbar ständigt för att promota och utveckla vår produkt. Det är meriterande om du har erfarenhet av liknande arbete men ej ett krav. Vi lägger stor vikt vid personlighet i denna rekryteringsprocess. Vi kommer löpande arbeta med urval och intervju och tjänsten tillsätts så snart vi hittat rätt person. Tveka därför inte att skicka in en ansökan om du känner att detta är jobbet för dig!

Om företaget
Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi rekryterat över 11 000 personer det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.se Visa mindre