Lediga jobb Performiq AB i Sundsvall

Se alla lediga jobb från Performiq AB i Sundsvall. Genom att välja ett specifikt yrke kan du även välja att se alla lediga jobb i Sundsvall som finns inom det yrket.

Drömmer du om att kombinera resa & arbete?

Ansök    Maj 5    Performiq AB    Marknadsförare
Tjänstebeskrivning & erbjudande Älskar du att resa? Vill du även kombinera resandet med ditt arbete? Vill du även bygga en karriär inom kommunikation, marknadsföring, management och försäljning samtidigt som du har fullt av häftiga aktiviteter med dina arbetskollegor? Då är detta en perfekt roll för dig! Som Promotör i kampanjteamet får du en grundlig teoretisk och praktisk utbildning. Där efter kommer du vara ansiktet utåt för några av Sveriges mest kän... Visa mer
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Älskar du att resa? Vill du även kombinera resandet med ditt arbete? Vill du även bygga en karriär inom kommunikation, marknadsföring, management och försäljning samtidigt som du har fullt av häftiga aktiviteter med dina arbetskollegor? Då är detta en perfekt roll för dig!

Som Promotör i kampanjteamet får du en grundlig teoretisk och praktisk utbildning. Där efter kommer du vara ansiktet utåt för några av Sveriges mest kända varumärken. Du kommer möta kunder på utvalda marknadsplatser face to face.

Som en dela av teamet erbjuds du:
- En spännande och dynamisk arbetsmiljö med mångasociala aktiviteter och chans att träffa nya människor.
- Personligt anpassad utbildning som ger dig värdefulla erfarenheter för hela ditt arbetsliv.
- Interna karriärmöjligheter.
- Arbetsgivaren står för boende och resor.
- Tävlingar där du kan vinna fantastiska priser, som resor, Appel-produkter och mycket mer.
- En konkurrenskraftig lön med möjlighet att tjäna höga bonusar, provision och garantilön.
- Daglig uppföljning och coaching från erfarna ledare som ger dig verktyg för att nå dina mål.
- Chansen att representera välkända varumärken.

Personprofil
Vi söker dig som är:
• Villig att resa.
• Lärovillig, engagerad och positiv.
• Extrovert av naturen (eller vill vara).
• Bra på personliga relationer.
• Målinriktad och självgående.
• Anpassningsbar och gillar att lyckas.
• Noga med kvalitet i arbetsuppgifterna.
• Söker professionell och personlig utveckling.
• Pratar flytande Svenska.

Vilka är Face2Face?
Face2Face är en internationell livekampanjbyrå med kontor i Norge, Sverige och Finland, med huvudkontor i Oslo.

F2F har många spännande uppdrag 2023, och söker därför nya, smarta talanger till våra livekampanjteam. Face2Face är möjligen Nordens snabbaste- fartfyllda, meningsfulla arbetsplats. Vi tror att med rätt inställning, vilja och bra träning kan du komma precis hur långt du vill.

Som promotor i våra kampanjteam får du en gedigen teoretisk och praktisk upplärning. Vi arbetar aktivt med individuell coachning, feedback och uppföljning från inspirerande chefer och erfarna medarbetare. Som promotor på Face2Face blir du ansiktet utåt för många kända varumärken. Du kommer att möta kunder på noga utvalda marknadsplatser, ute där kunderna finns – ansikte mot ansikte – och hjälpa dem att förstå och göra bra val.

Övrigt
Start: Omgående
Omfattning: Heltid.
Plats: Runt om i Sverige.
Arbetstider: Varierande.

Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
Välkommen att söka! Visa mindre

Drömmer du om att kombinera resa & arbete?

Ansök    Maj 25    Performiq AB    Marknadsförare
Tjänstebeskrivning & erbjudande Älskar du att resa? Vill du även kombinera resandet med ditt arbete? Vill du även bygga en karriär inom kommunikation, marknadsföring, management och försäljning samtidigt som du har fullt av häftiga aktiviteter med dina arbetskollegor? Då är detta en perfekt roll för dig! Som Promotör i kampanjteamet får du en grundlig teoretisk och praktisk utbildning. Där efter kommer du vara ansiktet utåt för några av Sveriges mest kän... Visa mer
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Älskar du att resa? Vill du även kombinera resandet med ditt arbete? Vill du även bygga en karriär inom kommunikation, marknadsföring, management och försäljning samtidigt som du har fullt av häftiga aktiviteter med dina arbetskollegor? Då är detta en perfekt roll för dig!

Som Promotör i kampanjteamet får du en grundlig teoretisk och praktisk utbildning. Där efter kommer du vara ansiktet utåt för några av Sveriges mest kända varumärken. Du kommer möta kunder på utvalda marknadsplatser face to face.

Som en dela av teamet erbjuds du:
- En spännande och dynamisk arbetsmiljö med mångasociala aktiviteter och chans att träffa nya människor.
- Personligt anpassad utbildning som ger dig värdefulla erfarenheter för hela ditt arbetsliv.
- Interna karriärmöjligheter.
- Arbetsgivaren står för boende och resor.
- Tävlingar där du kan vinna fantastiska priser, som resor, Appel-produkter och mycket mer.
- En konkurrenskraftig lön med möjlighet att tjäna höga bonusar, provision och garantilön.
- Daglig uppföljning och coaching från erfarna ledare som ger dig verktyg för att nå dina mål.
- Chansen att representera välkända varumärken.

Personprofil
Vi söker dig som är:
• Villig att resa.
• Lärovillig, engagerad och positiv.
• Extrovert av naturen (eller vill vara).
• Bra på personliga relationer.
• Målinriktad och självgående.
• Anpassningsbar och gillar att lyckas.
• Noga med kvalitet i arbetsuppgifterna.
• Söker professionell och personlig utveckling.
• Pratar flytande Svenska.

Vilka är Face2Face?
Face2Face är en internationell livekampanjbyrå med kontor i Norge, Sverige och Finland, med huvudkontor i Oslo.

F2F har många spännande uppdrag 2023, och söker därför nya, smarta talanger till våra livekampanjteam. Face2Face är möjligen Nordens snabbaste- fartfyllda, meningsfulla arbetsplats. Vi tror att med rätt inställning, vilja och bra träning kan du komma precis hur långt du vill.

Som promotor i våra kampanjteam får du en gedigen teoretisk och praktisk upplärning. Vi arbetar aktivt med individuell coachning, feedback och uppföljning från inspirerande chefer och erfarna medarbetare. Som promotor på Face2Face blir du ansiktet utåt för många kända varumärken. Du kommer att möta kunder på noga utvalda marknadsplatser, ute där kunderna finns – ansikte mot ansikte – och hjälpa dem att förstå och göra bra val.

Övrigt
Start: Omgående
Omfattning: Heltid.
Plats: Runt om i Sverige.
Arbetstider: Varierande.

Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
Välkommen att söka! Visa mindre

Drömmer du om att kombinera resa & arbete?

Tjänstebeskrivning & erbjudande Älskar du att resa? Vill du även kombinera resandet med ditt arbete? Vill du även bygga en karriär inom kommunikation, marknadsföring, management och försäljning samtidigt som du har fullt av häftiga aktiviteter med dina arbetskollegor? Då är detta en perfekt roll för dig! Som Promotör i kampanjteamet får du en grundlig teoretisk och praktisk utbildning. Där efter kommer du vara ansiktet utåt för några av Sveriges mest kän... Visa mer
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Älskar du att resa? Vill du även kombinera resandet med ditt arbete? Vill du även bygga en karriär inom kommunikation, marknadsföring, management och försäljning samtidigt som du har fullt av häftiga aktiviteter med dina arbetskollegor? Då är detta en perfekt roll för dig!

Som Promotör i kampanjteamet får du en grundlig teoretisk och praktisk utbildning. Där efter kommer du vara ansiktet utåt för några av Sveriges mest kända varumärken. Du kommer möta kunder på utvalda marknadsplatser face to face.

Som en dela av teamet erbjuds du:
- En spännande och dynamisk arbetsmiljö med mångasociala aktiviteter och chans att träffa nya människor.
- Personligt anpassad utbildning som ger dig värdefulla erfarenheter för hela ditt arbetsliv.
- Interna karriärmöjligheter.
- Arbetsgivaren står för boende och resor.
- Tävlingar där du kan vinna fantastiska priser, som resor, Appel-produkter och mycket mer.
- En konkurrenskraftig lön med möjlighet att tjäna höga bonusar, provision och garantilön.
- Daglig uppföljning och coaching från erfarna ledare som ger dig verktyg för att nå dina mål.
- Chansen att representera välkända varumärken.

Personprofil
Vi söker dig som är:
• Villig att resa.
• Lärovillig, engagerad och positiv.
• Extrovert av naturen (eller vill vara).
• Bra på personliga relationer.
• Målinriktad och självgående.
• Anpassningsbar och gillar att lyckas.
• Noga med kvalitet i arbetsuppgifterna.
• Söker professionell och personlig utveckling.
• Pratar flytande Svenska.

Vilka är Face2Face?
Face2Face är en internationell livekampanjbyrå med kontor i Norge, Sverige och Finland, med huvudkontor i Oslo.

F2F har många spännande uppdrag 2023, och söker därför nya, smarta talanger till våra livekampanjteam. Face2Face är möjligen Nordens snabbaste- fartfyllda, meningsfulla arbetsplats. Vi tror att med rätt inställning, vilja och bra träning kan du komma precis hur långt du vill.

Som promotor i våra kampanjteam får du en gedigen teoretisk och praktisk upplärning. Vi arbetar aktivt med individuell coachning, feedback och uppföljning från inspirerande chefer och erfarna medarbetare. Som promotor på Face2Face blir du ansiktet utåt för många kända varumärken. Du kommer att möta kunder på noga utvalda marknadsplatser, ute där kunderna finns – ansikte mot ansikte – och hjälpa dem att förstå och göra bra val.

Övrigt
Start: Omgående
Omfattning: Heltid.
Plats: Runt om i Sverige.
Arbetstider: Varierande.

Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
Välkommen att söka! Visa mindre

Innesäljare/Kundservicemedarbetare till Momentum

Ansök    Mar 16    Performiq AB    Kundtjänstmedarbetare
Tjänstebeskrivning & erbjudande Motiveras du av att skapa långsiktiga kundrelationer och triggas av att göra affärer? Har du lätt för att ta egna initiativ och trivs i en social roll? Är du en lagspelare med ett stort affärsmannaskap som gillar att ge dina kunder en hög servicenivå? Momentum vill förstärka laget och nu har du möjlighet att komma till denna ansvarsfyllda tjänst! TJÄNSTEBESKRIVNING & ERBJUDANDE Momentum söker en driven innesäljare/kundser... Visa mer
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Motiveras du av att skapa långsiktiga kundrelationer och triggas av att göra affärer? Har du lätt för att ta egna initiativ och trivs i en social roll? Är du en lagspelare med ett stort affärsmannaskap som gillar att ge dina kunder en hög servicenivå? Momentum vill förstärka laget och nu har du möjlighet att komma till denna ansvarsfyllda tjänst!

TJÄNSTEBESKRIVNING & ERBJUDANDE

Momentum söker en driven innesäljare/kundservicemedarbetare. Rollen är bred och därför söker vi efter just dig som trivs med en flexibel och varierande arbetsvardag. Vi letar efter en framåt person som kan vara med och utveckla befintliga och nya affärs- och leverantörsrelationer. Detta kommer bland annat innebära att du arbetar med teknisk rådgivning kring Momentums produkter.

Du arbetar med försäljning, ordermottagning, offerthantering och teknisk support. Du kommer arbeta nära utesäljarna och vara ett stöd till dem. Vidare kommer du vara behjälplig med kundservice i butiken och vara en resurs inom lagerhantering och in/ut leveranser av varor. Att leverera förstklassig service är en självklarhet för dig.

PERSONPROFIL

Vi söker dig som har teknisk och industriell erfarenhet och intresse. Du letar efter ett varierat arbete, där vi tror att du trivs med att koordinera flera arbetsuppgifter parallellt. Du vill få möjligheten att arbeta i ett framgångsrikt företag och i ett engagerat team. Dina vänner beskriver dig som driven och framåt. Vi söker dig som är organiserad, anpassningsbar och alltid sätter kunden i fokus. Som person är du initiativtagande och självgående. Du är social och har lätt för att samarbeta med andra.

Det är meriterande om du som söker har relevant branscherfarenhet som innefattar administration, service eller försäljning. Vi ser gärna att du har en bakgrund från industrin och/eller logistik och försäljning. Du har god social förmåga och trivs med att fokusera på relationsbyggande i dina arbetsprocesser.

Du kommer att arbeta i ett sammansvetsat team, därför lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du är en lagspelare som är lyhörd mot din omgivning, har god förmåga att kommunicera samt har ett prestigelöst förhållningssätt gentemot dina arbetsuppgifter och kollegor. Du kommer att arbeta i en föränderlig miljö vilket ställer krav på att du är lösningsorienterad, har god förmåga att strukturera ditt arbete samt är initiativrik och nyfiken.

ÖVRIGT

Start: Omgående/enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Arbetstid: Kontorstider
Plats: Sundsvall

PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner och vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till Rekryteringskonsult Camilla Aurell på 073-353 75 41 eller [email protected]. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande.

Välkommen med din ansökan!

OM MOMENTUM

Momentum Industrial AB är en marknadsledande distributör av industriella komponenter och tjänster till den svenska och norska industrin. Vår mission är tillsammans för en hållbar industri, vilket för oss innebär att vi finns till för att tillsammans med våra intressenter bidra till att skapa en hållbar industri ur ett socialt, miljömässigt och ekonomiskt perspektiv. Vi omsätter cirka 1,1 miljarder SEK och har 300 talangfulla medarbetare. Momentum Industrial AB ingår i Momentum Group-koncernen som är noterat på Stockholmsbörsen.

http://www.momentum-industrial.com/

Sökord: innesälj, kundservice, säljare, kundsupport, administration, ordermottagning, säljsupport, inköp, koordinator, inköpskoordinator, butik, lager Visa mindre

Drömmer du om att kombinera resa & arbete?

Tjänstebeskrivning & erbjudande Älskar du att resa? Vill du även kombinera resandet med ditt arbete? Vill du även bygga en karriär inom kommunikation, marknadsföring, management och försäljning samtidigt som du har fullt av häftiga aktiviteter med dina arbetskollegor? Då är detta en perfekt roll för dig! Som Promotör i kampanjteamet får du en grundlig teoretisk och praktisk utbildning. Där efter kommer du vara ansiktet utåt för några av Sveriges mest kän... Visa mer
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Älskar du att resa? Vill du även kombinera resandet med ditt arbete? Vill du även bygga en karriär inom kommunikation, marknadsföring, management och försäljning samtidigt som du har fullt av häftiga aktiviteter med dina arbetskollegor? Då är detta en perfekt roll för dig!

Som Promotör i kampanjteamet får du en grundlig teoretisk och praktisk utbildning. Där efter kommer du vara ansiktet utåt för några av Sveriges mest kända varumärken. Du kommer möta kunder på utvalda marknadsplatser face to face.

Som en dela av teamet erbjuds du:
- En spännande och dynamisk arbetsmiljö med mångasociala aktiviteter och chans att träffa nya människor.
- Personligt anpassad utbildning som ger dig värdefulla erfarenheter för hela ditt arbetsliv.
- Interna karriärmöjligheter.
- Arbetsgivaren står för boende och resor.
- Tävlingar där du kan vinna fantastiska priser, som resor, Appel-produkter och mycket mer.
- En konkurrenskraftig lön med möjlighet att tjäna höga bonusar, provision och garantilön.
- Daglig uppföljning och coaching från erfarna ledare som ger dig verktyg för att nå dina mål.
- Chansen att representera välkända varumärken.

Personprofil
Vi söker dig som är:
• Villig att resa.
• Lärovillig, engagerad och positiv.
• Extrovert av naturen (eller vill vara).
• Bra på personliga relationer.
• Målinriktad och självgående.
• Anpassningsbar och gillar att lyckas.
• Noga med kvalitet i arbetsuppgifterna.
• Söker professionell och personlig utveckling.
• Pratar flytande Svenska.

Vilka är Face2Face?
Face2Face är en internationell livekampanjbyrå med kontor i Norge, Sverige och Finland, med huvudkontor i Oslo.

F2F har många spännande uppdrag 2023, och söker därför nya, smarta talanger till våra livekampanjteam. Face2Face är möjligen Nordens snabbaste- fartfyllda, meningsfulla arbetsplats. Vi tror att med rätt inställning, vilja och bra träning kan du komma precis hur långt du vill.

Som promotor i våra kampanjteam får du en gedigen teoretisk och praktisk upplärning. Vi arbetar aktivt med individuell coachning, feedback och uppföljning från inspirerande chefer och erfarna medarbetare. Som promotor på Face2Face blir du ansiktet utåt för många kända varumärken. Du kommer att möta kunder på noga utvalda marknadsplatser, ute där kunderna finns – ansikte mot ansikte – och hjälpa dem att förstå och göra bra val.

Övrigt
Start: Omgående
Omfattning: Heltid.
Plats: Runt om i Sverige.
Arbetstider: Varierande.

Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
Välkommen att söka! Visa mindre

Innesäljare till AH Sport & Business i Sundsvall

Ansök    Jan 4    Performiq AB    Innesäljare
Tjänstebeskrivning & erbjudande Brinner du för idrott i alla dess former? Motiveras du av att skapa långsiktiga kundrelationer och triggas av att göra affärer? Är du en lagspelare med ett stort affärsmannaskap som gillar att ge dina kunder en hög servicenivå? AH Sport & Business vill förstärka sitt lag i Sundsvall och nu har DU möjlighet att bli en viktig del av det! AH Sport & Business söker en driven innesäljare som älskar att gå på avslut och har en ... Visa mer
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Brinner du för idrott i alla dess former? Motiveras du av att skapa långsiktiga kundrelationer och triggas av att göra affärer? Är du en lagspelare med ett stort affärsmannaskap som gillar att ge dina kunder en hög servicenivå? AH Sport & Business vill förstärka sitt lag i Sundsvall och nu har DU möjlighet att bli en viktig del av det!

AH Sport & Business söker en driven innesäljare som älskar att gå på avslut och har en näsa för mål. Vi letar efter en framåt person som kan vara med och skapa nya kundrelationer. Centralt i arbetet är just bearbetning av nya kunder där telefonen kommer vara ditt främsta verktyg. Du trivs i ett högt arbetstempo där du kommer bygga din egen kundportfölj från grunden och ansvara för hela säljprocessen. Att leverera förstklassig service är en självklarhet för dig.

Tjänsten innebär alltså:
• Bearbeta nya kunder, främst genom kalla samtal
• Bygga upp din egen kundportfölj
• Få möjlighet att närvara på kundevenemang

Personprofil
Vi söker dig som verkligen brinner för idrott och nu vill testa dina vingar inom säljbranschen. Det är meriterande om du som söker har relevant erfarenhet som innefattar service eller försäljning, men det är inget krav. Du vill få möjligheten att arbeta i ett framgångsrikt företag och i ett engagerat team. Dina vänner beskriver dig som driven, framåt och orädd. Vi söker dig som är organiserad, anpassningsbar och alltid sätter kunden i fokus. Som person är du initiativtagande och självgående. Du är social och har lätt för att samarbeta med andra.
Du trivs med att fokusera på relationsbyggande i dina arbetsprocesser. Du kommer att arbeta i ett sammansvetsat team, därför lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du är en lagspelare med stor motor som är lyhörd mot din omgivning, har god förmåga att kommunicera samt har ett prestigelöst förhållningssätt gentemot dina arbetsuppgifter och kollegor.

Övrigt
Start: Omgående/enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Arbetstid: Kontorstider
Plats: Sundsvall
Lön: Fast + provision

Företagspresentation
AH Sport & Business har i 18 år jobbat som en extern säljorganisation för Svensk Elitidrott - i synnerhet för SHL och Hockeyallsvenskan på ishockeysidan samt Allsvenskan och Superettan i fotboll. Det här är ett företag som är specialiserade på att skapa kontakter mellan det lokala näringslivet och de föreningar som de representerar. De jobbar aktivt med att erbjuda bra lösningar för sina kunder och för att skapa långa och positiva relationer mellan sina partners. Sedan starten 2003 har AH Sport & Business ihop med sina kunder generat 100-tals miljoner åt föreningslivet i Sverige och sett till hela koncernen så närmar de sig idag miljardbelopp till idrotten. De har kontor på flera orter i Sverige med huvudkontoret beläget i Skövde. www.ahsportandbusiness.se

Om PerformIQ
PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner och vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till den ansvarige rekryteraren Alfred Domberg på 073-353 75 07 eller [email protected]. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande.

Välkommen med din ansökan! Visa mindre

DHL söker nu Säljare till Sundsvall eller Östersund

Ansök    Maj 12    Performiq AB    Utesäljare
Tjänstebeskrivning & erbjudande Vill du vara med och göra våra framtida affärer? Är du driven, affärsmässig och vill tillhöra ett professionellt och engagerat team där vi drivs av att hjälpa våra kunder med bästa transportlösningen i Sverige och Europa? Då är du kanske vår nästa säljare i Sundsvall/Östersund. DHL är ett av de världsledande företagen inom logistik där vi ser vi till att våra kunder får leverans av varor och material. Utan transporter stann... Visa mer
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Vill du vara med och göra våra framtida affärer? Är du driven, affärsmässig och vill tillhöra ett professionellt och engagerat team där vi drivs av att hjälpa våra kunder med bästa transportlösningen i Sverige och Europa? Då är du kanske vår nästa säljare i Sundsvall/Östersund.

DHL är ett av de världsledande företagen inom logistik där vi ser vi till att våra kunder får leverans av varor och material. Utan transporter stannar samhället, vi har ett viktigt uppdrag - Förena människor, förbättra liv.

Vi erbjuder
Vi är det stora globala och internationella företaget där vi ständigt strävar efter att ha en härlig och familjär teamkänsla och där vi uppmärksammar våra medarbetares utveckling och potential – vi vågar satsa på våra medarbetare! Här finns ett stort medarbetarengagemang samt humor och vi tycker om att fira våra framgångar. Vi är certifierade i Top Employer vilket innebär att vi är en arbetsgivare som erbjuder den bästa arbetsmiljön för medarbetare att utvecklas både professionellt och personligt. Miljö och hållbarhet är viktigt för oss, vilket gör att vi ständigt arbetar med att utvecklas för att ligga i framkant. Vi tar ansvar och blev bland annat utsedda till branschvinnare av Sustainable Brand Index B2B för tredje året i rad.

Arbetsuppgifter och ansvar
Din roll som Field Sales på DHL Freight innebär både ett ansvar för att utveckla befintliga kundrelationer och att etablera nya. Målgruppen för dina affärer är medelstora och stora kunder inom alla branscher. Dina kunder finns både i Sundsvall och Jämtland. Förutom en fantastiskt spännande utmaning, trevliga kollegor, coachande chef så ingår även verktyg som tjänstebil, dator och mobiltelefon.

Personprofil
Vi lägger stor vikt vid din personlighet och tror att du är en person som har en stark drivkraft i att vilja lyckas med att göra både DHL Freight och kunderna framgångsrika. I övrigt ser vi gärna att du har:

• Erfarenhet av försäljning ute på fältet med dokumenterat goda resultat
• Du har ett stort affärsfokus, är förtroendeingivande och har förmågan att skapa goda och långsiktiga affärsrelationer med dina kunder.
• Som person är du både nyfiken, ambitiös, ödmjuk och prestigelös.
• Du är noggrann, strukturerad och planerar dina dagar på ett både smart och tidseffektivt sätt.
• Har du erfarenhet av logistikbranschen och god kunskap om transportprodukter är detta meriterande men inget krav
• Goda kunskaper i Officepaketet samt vana att arbeta strukturerat i CRM verktyg
• Du hanterar svenska och engelska väl i både tal och skrift
• Du har B körkort
Din placering kommer vara på vår terminal i Sundsvall alternativt Östersund.

Övrigt
I den här tjänsten samarbetar vi med PerformIQ – Rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv.
Kontakt
Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Rekryteringskonsult Jakob Erlingsson, 070-353 75 38.
Urval och intervjuer kommer att ske löpande.
Välkommen in med din ansökan redan idag!

Företagspresentation
DHL är marknadsledande inom logistikbranschen och är ”logistikbolaget för hela världen”. DHL erbjuder expertis inom internationell express-, flyg- och sjöfrakt, väg- och tågtransport, kontraktslogistik samt internationella brevtjänster. DHL ingår i koncernen Deutsche Post DHL som finns i 220 länder och har 570 000 anställda. Genom sitt globala nätverk kan DHL erbjuda sina kunder högsta kvalitet kombinerat med god lokal kännedom. Allt för att på bästa sätt kunna tillgodose kundens behov av tjänster som täcker hela varuflödeskedjan. DHL tar sitt sociala ansvar genom att löpande arbeta med åtgärder för att minska klimatpåverkan och genom att bidra med katastrofhantering samt utbildning. DHL i Sverige har cirka 4000 medarbetare och 65 kontor, terminaler och stationer runt om i Sverige. Våra kunder är viktiga för oss och varje kontakttillfälle som en kund har med DHL ska vara kopplad till en positiv känsla. Visa mindre

Bovärd till K2A i Sundsvall

Tjänstebeskrivning & erbjudande Är du en driven bovärd/fastighetsskötare som tycker om att arbeta varierat med mycket eget ansvar? Ser du det som en självklarhet att alltid arbeta serviceinriktat, gör det lilla extra och sätta kunderna i fokus? Då kan denna tjänst som Bovärd till K2A vara något för dig! I rollen kommer du arbeta proaktivt inom företagets fastighetsbestånd. I rollen ingår arbetsuppgifter om service- och driftärenden gentemot fastighetern... Visa mer
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Är du en driven bovärd/fastighetsskötare som tycker om att arbeta varierat med mycket eget ansvar? Ser du det som en självklarhet att alltid arbeta serviceinriktat, gör det lilla extra och sätta kunderna i fokus? Då kan denna tjänst som Bovärd till K2A vara något för dig!

I rollen kommer du arbeta proaktivt inom företagets fastighetsbestånd. I rollen ingår arbetsuppgifter om service- och driftärenden gentemot fastigheterna och hyresgäster samt förmedla bästa tänkbara kundservice. Som bovärd på K2A är du ansiktet utåt gentemot hyresgästerna och därför är det av stor vikt att du hela tiden arbetar kundorienterat och strävar efter att fastigheterna, som är nyproducerade, hela tiden upprätthåller så hög standard som möjligt. Du jobbar även aktivt med aktiviteter för trygghetsboendets hyresgäster.

Som Bovärd på K2A är hyresgästerna och fastigheterna alltid i fokus och arbetsuppgifterna kommer innefatta bland annat:
• Rondering av fastigheter, teknikutrymmen och miljörum
• Ta emot felanmälningar och utföra eventuella åtgärder
• Kontakt med hyresgäster gällande hantering av felanmälan, planering av åtgärder samt återkoppling
• Planera och genomföra lägenhetsbesiktningar
• Sköter in- och utflytt
• Trädgårdsskötsel och snöskottning vid behov
• Anordnar aktiviteter för trygghetsboendets hyresgäster.

Tjänsten passar dig som vill ge förstklassig service och som trivs med att ha många kontaktytor då du kommer ha ett stort ansvar både gentemot hyresgäster samt fastigheterna i stort. Du som ansöker bör vara en prestigelös och driven person som själv får saker att hända och trivs i en roll med mycket eget ansvar.

Personprofil
Vi söker dig som är en händig och kommunikativ problemlösare. Vi tror att du har arbetat inom fastighet sedan tidigare eller att du kommer från en bransch där du fått arbeta händigt och med kroppen, kanske inom snickeri, el, eller bygg. Vid frågor eller problem så kommer du vara den primära kontakten som hyresgästerna vänder sig till, vilket ställer krav på dig som söker att du är kommunikativ och tycker om att lösa problem samt bemöter personerna på ett professionellt och trevligt sätt. Du är kunnig inom det digitala och innehar tekniska färdigheter. Har du tidigare arbetat som bovärd, fastighetstekniker eller fastighetsskötare är det meriterande.

För att lyckas i rollen som bovärd krävs vidare:
• Svenska och engelska flytande i tal och skrift
• B-körkort

Som person tror vi att du är en utåtriktad och driven lagspelare. Du är prestigelös i ditt arbetssätt och trivs med en variation av arbetsuppgifter, från stort till litet och enkelt till komplext. Vidare är du van vid att arbeta självständigt. Som bovärd på K2A är det väldigt viktigt att du brinner för kundnöjdhet och gärna gör det lilla extra för att få personerna i fastigheterna att trivas så bra som möjligt.

Övrigt
Start: Augusti
Omfattning: Heltid, tillsvidare
Arbetstid: 07-16
Plats: Sundsvall

Skicka in din ansökan genom att trycka på ”ansök”. Om du har några frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Filippa Nielsen, [email protected]. Ansök redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Välkommen med din ansökan!

Företagspresentation
K2A är ett grönt fastighetsbolag med fokus på långsiktigt ägande och förvaltning av egenproducerade hyreslägenheter för alla typer av boenden. Vi utvecklar och bygger moderna, funktionella bostäder med effektiv kundnära förvaltning. Vi har valt att kombinera bostadsportföljen med samhällsfastigheter, och även andra kommersiella fastigheter, för att därigenom stärka det löpande kassaflödet. Vår verksamhet är koncentrerad till Stockholm, Mälardalen samt ett antal utvalda universitets- och högskoleorter i övriga Sverige.

Fastighets- och projektportföljen (inklusive markanvisningar) omfattar cirka 9400 bostäder, varav cirka 3 600 studentbostäder, cirka 5550 hyresbostäder och cirka 300 bostäder i samhällsfastigheter. K2A bygger ett fastighetsbestånd för långsiktigt ägande med egen förvaltning. Utvecklingen av företaget har skett i ett högt tempo sedan starten hösten 2013 och sedan juni 2019 är K2A noterat på Nasdaq (Stockholm). Aktiv bearbetning av kommuner och andra fastighetsägare har resulterat i förvärv av planlagd mark för nyproduktion av såväl hyreslägenheter som studentbostäder på ett flertal orter. Besök gärna vår hemsida http://www.k2a.se för mer information om oss. Visa mindre

Innesäljare till AH Sport & Business i Sundsvall

Ansök    Aug 22    Performiq AB    Innesäljare
Tjänstebeskrivning & erbjudande Brinner du för idrott i alla dess former? Motiveras du av att skapa långsiktiga kundrelationer och triggas av att göra affärer? Är du en lagspelare med ett stort affärsmannaskap som gillar att ge dina kunder en hög servicenivå? AH Sport & Business vill förstärka sitt lag i Sundsvall och nu har DU möjlighet att bli en viktig del av det! AH Sport & Business söker en driven innesäljare som älskar att gå på avslut och har en ... Visa mer
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Brinner du för idrott i alla dess former? Motiveras du av att skapa långsiktiga kundrelationer och triggas av att göra affärer? Är du en lagspelare med ett stort affärsmannaskap som gillar att ge dina kunder en hög servicenivå? AH Sport & Business vill förstärka sitt lag i Sundsvall och nu har DU möjlighet att bli en viktig del av det!

AH Sport & Business söker en driven innesäljare som älskar att gå på avslut och har en näsa för mål. Vi letar efter en framåt person som kan vara med och skapa nya kundrelationer. Centralt i arbetet är just bearbetning av nya kunder där telefonen kommer vara ditt främsta verktyg. Du trivs i ett högt arbetstempo där du kommer bygga din egen kundportfölj från grunden och ansvara för hela säljprocessen. Att leverera förstklassig service är en självklarhet för dig.

Tjänsten innebär alltså:
• Bearbeta nya kunder, främst genom kalla samtal
• Bygga upp din egen kundportfölj
• Få möjlighet att närvara på kundevenemang

Personprofil
Vi söker dig som verkligen brinner för idrott och nu vill testa dina vingar inom säljbranschen. Det är meriterande om du som söker har relevant erfarenhet som innefattar service eller försäljning, men det är inget krav. Du vill få möjligheten att arbeta i ett framgångsrikt företag och i ett engagerat team. Dina vänner beskriver dig som driven, framåt och orädd. Vi söker dig som är organiserad, anpassningsbar och alltid sätter kunden i fokus. Som person är du initiativtagande och självgående. Du är social och har lätt för att samarbeta med andra.
Du trivs med att fokusera på relationsbyggande i dina arbetsprocesser. Du kommer att arbeta i ett sammansvetsat team, därför lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du är en lagspelare med stor motor som är lyhörd mot din omgivning, har god förmåga att kommunicera samt har ett prestigelöst förhållningssätt gentemot dina arbetsuppgifter och kollegor.

Övrigt
Start: Omgående/enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Arbetstid: Kontorstider
Plats: Sundsvall
Lön: Fast + provision

Företagspresentation
AH Sport & Business har i 18 år jobbat som en extern säljorganisation för Svensk Elitidrott - i synnerhet för SHL och Hockeyallsvenskan på ishockeysidan samt Allsvenskan och Superettan i fotboll. Det här är ett företag som är specialiserade på att skapa kontakter mellan det lokala näringslivet och de föreningar som de representerar. De jobbar aktivt med att erbjuda bra lösningar för sina kunder och för att skapa långa och positiva relationer mellan sina partners. Sedan starten 2003 har AH Sport & Business ihop med sina kunder generat 100-tals miljoner åt föreningslivet i Sverige och sett till hela koncernen så närmar de sig idag miljardbelopp till idrotten. De har kontor på flera orter i Sverige med huvudkontoret beläget i Skövde. www.ahsportandbusiness.se

Om PerformIQ
PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner och vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till den ansvarige rekryteraren Alfred Domberg på 073-353 75 07 eller [email protected]. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande.

Välkommen med din ansökan! Visa mindre

Kategoriansvarig Hydraulik till Momentum

Tjänstebeskrivning & erbjudande Är du engagerad och trivs bäst i mötet med kunden? Vill du få möjlighet att växa med ett företag som månar om sina anställda? Är hydraulik ditt expertisområde? Då kan rollen som Kategoriansvarig inom Hydraulik vara rätt tjänst för dig! TJÄNSTEBESKRIVNING OCH ERBJUDANDE Momentum letar efter en Kategoriansvarig inom Hydraulik. Här ansvarar du för att utveckla erbjudandet inom industrihydralik. Du får möjlighet att utveckla s... Visa mer
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Är du engagerad och trivs bäst i mötet med kunden? Vill du få möjlighet att växa med ett företag som månar om sina anställda? Är hydraulik ditt expertisområde? Då kan rollen som Kategoriansvarig inom Hydraulik vara rätt tjänst för dig!

TJÄNSTEBESKRIVNING OCH ERBJUDANDE

Momentum letar efter en Kategoriansvarig inom Hydraulik. Här ansvarar du för att utveckla erbjudandet inom industrihydralik. Du får möjlighet att utveckla samarbetet mellan leverantörer, säljare och kunder. Du är på det sättet med i den strategiska resan framåt för Momentum. Du kommer även att arbeta operativt med tekniska frågor.

Vi vill att du fokuserar på det du är bra på, vilket är mötet med kunden, där du kan förmedla och hjälpa till på bästa vis med din kompetens. Här stöttar du både internt och externt med det som behövs för att stärka Momentums erbjudande inom hydraulik. I denna tjänst stöttar du distrikten i hela Sverige med din expertis, därmed ingår det resor i tjänsten.

Tjänsten som Kategoriansvarig innebär bland annat följande arbetsuppgifter:

• Kundmöten tillsammans med säljare för att stärka Momentums erbjudande inom Hydraulik
• Övergripande ansvar vad gäller industrihydraulik hos Momentum

PERSONPROFIL

Vi söker dig som har goda kunskaper inom industrihydraulik och som vill arbeta med Momentums erbjudande inom området Hydraulik. Du har yrkeserfarenhet inom industribranschen och med specialistområdet hydraulik.

Det är meriterande om du har arbetat i en tjänst som innefattar försäljning. Vi ser att du som söker är en person som gillar att både jobba självständigt och i team. Det krävs att du är självständig i ditt arbete då du planerar dina egna dagar samtidigt som du samarbetar med både externa och interna personer. Därmed ställer vi höga krav på din förmåga att samarbeta, ta ansvar och ge bra service till kollegor, kunder och leverantörer.

Du har ett naturligt intresse för affärsutveckling samt att skapa och utveckla långsiktiga kundrelationer. Din struktur när det kommer till planering, genomförande och uppföljning gör att du når goda resultat. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi vet att mångfald berikar och söker dig som kan komplettera vårt team med din kompetens, erfarenhet och personlighet.

ÖVRIGT

Start: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid

PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner och vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till Rekryteringskonsult Camilla Aurell på 073-353 75 41. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Välkommen med din ansökan!

OM MOMENTUM

Momentum Industrial AB är en marknadsledande distributör av industriella komponenter och tjänster till den svenska och norska industrin. Vår mission är ”Tillsammans för en hållbar industri”, vilket för oss innebär att vi finns till för att tillsammans med våra intressenter bidra till att skapa en hållbar industri ur ett socialt, miljömässigt och ekonomiskt perspektiv. Vi omsätter cirka 1,1 miljarder SEK och har 300 talangfulla medarbetare. Momentum Industrial AB ingår i Momentum Group-koncernen som är noterat på Stockholmsbörsen.

http://www.momentum-industrial.com/

Sökord: kategoriansvarig, produktansvar, hydraulik, industrihydraulik, specialist, specialistsäljare, säljare, fältsäljare, utesäljare, affär, storkund, kam, tekniker, industri Visa mindre

Regionssäljare till Bioteria Sundsvall

Ansök    Dec 13    Performiq AB    Account manager
Tjänstebeskrivning & erbjudande Har du erfarenhet av relationsbyggande försäljning? Vill du arbeta i en växande organisation inom en expansiv marknad? Vill du dessutom arbeta med produkter med stark miljöprofil och som ligger i absolut framkant? Då kan tjänsten som Regionssäljare på Bioteria vara rätt tjänst för dig! Bioteria är ett miljöteknikföretag som varje dag arbetar för att göra världen lite bättre. Genom att ersätta traditionella miljöbelastande lö... Visa mer
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Har du erfarenhet av relationsbyggande försäljning? Vill du arbeta i en växande organisation inom en expansiv marknad? Vill du dessutom arbeta med produkter med stark miljöprofil och som ligger i absolut framkant? Då kan tjänsten som Regionssäljare på Bioteria vara rätt tjänst för dig!
Bioteria är ett miljöteknikföretag som varje dag arbetar för att göra världen lite bättre. Genom att ersätta traditionella miljöbelastande lösningar med modern bioteknik har Bioteria infört en helt ny teknik som gör stor skillnad för sina kunder, miljön och för samhället. Bioteria är övertygade om att bioteknikens visioner, möjligheter och konkreta framsteg kommer att möjliggöra fullständigt miljövänliga och hållbara samhällen. Om du delar denna framtidstro – och dessutom vill vara en aktiv del av den pågående Biorevolutionen så är du rätt person för jobbet.
Som Regionssäljare på Bioteria kommer du att sälja biotekniska systemlösningar med stark miljöprofil inom fettavskiljning, storköksventilation och avfallshantering. Du ansvarar för försäljning mot nya kunder men även för att utveckla befintliga affärer. Dina kunder kommer vara allt från mindre aktörer till större kommuner och fastighetsbolag. Tjänsten kommer att innebära mycket egenansvar men du kommer aldrig att känna dig ensam, på Bioteria arbetar vi nära varandra och sätter laget före jaget. Du har ett tätt samarbete med Försäljningschef och Regionens tekniker där ni har ett gemensamt ansvar att vårda befintliga kundrelationer.

Personprofil
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av försäljning på fältet och det är meriterande om du har arbetat inom fastigheter, VVS, bygg eller industrisektorn men det är absolut inget krav. Det viktigaste för oss är dina personliga egenskaper och därför ser vi att du är:
• Kund- och affärsfokuserad.
• Ambitiös och driven.
• Hjälpsam och samarbetsvillig.
• Entusiasmerande och resultatinriktad.
• Kommunikativ och relationsbyggande.
Du har goda kunskaper i Officepaketet. och är van vid att arbeta med och registrera affärsinformation i CRM system.

Övrigt
Start: Enligt överenskommelse.
Omfattning: Heltid.
Arbetstid: Kontorstider – flexibelt.
Distrikt: Sundsvall, Härnösand, Örnsköldsvik. Bostadsort i distriktet.

Företagspresentation
Bioteria är just nu inne i en spännande tillväxtfas vilket skapar stora möjligheter för personalen att utvecklas. På Bioteria sätts medarbetaren i fokus. Personalen är Bioterias viktigaste tillgång vilket gör att det investeras i personalens välbefinnande med många olika förmåner. Hos Bioteria blir du en del av ett företag som värnar om goda kulturbeteenden. Du erbjuds ett arbete som varje dag får dig att känna dig viktig. För Bioteria, för samhället och vår planet.

Om PerformIQ
PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner och vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till Rekryteringskonsult Anette Bergman på 073-353 75 14.

Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
Välkommen med din ansökan!

sökord: distriktsäljare, account manager, key account manager, bioteria, vvs, bygg, miljö, bioteknik, miljöteknik, fettavskiljare, storkök, avfallshantering Visa mindre

DHL söker nu Säljare till Sundsvall eller Östersund

Ansök    Apr 8    Performiq AB    Utesäljare
Tjänstebeskrivning & erbjudande Vill du vara med och göra våra framtida affärer? Är du driven, affärsmässig och vill tillhöra ett professionellt och engagerat team där vi drivs av att hjälpa våra kunder med bästa transportlösningen i Sverige och Europa? Då är du kanske vår nästa säljare i Sundsvall/Östersund. DHL är ett av de världsledande företagen inom logistik där vi ser vi till att våra kunder får leverans av varor och material. Utan transporter stann... Visa mer
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Vill du vara med och göra våra framtida affärer? Är du driven, affärsmässig och vill tillhöra ett professionellt och engagerat team där vi drivs av att hjälpa våra kunder med bästa transportlösningen i Sverige och Europa? Då är du kanske vår nästa säljare i Sundsvall/Östersund.

DHL är ett av de världsledande företagen inom logistik där vi ser vi till att våra kunder får leverans av varor och material. Utan transporter stannar samhället, vi har ett viktigt uppdrag - Förena människor, förbättra liv.

Vi erbjuder
Vi är det stora globala och internationella företaget där vi ständigt strävar efter att ha en härlig och familjär teamkänsla och där vi uppmärksammar våra medarbetares utveckling och potential – vi vågar satsa på våra medarbetare! Här finns ett stort medarbetarengagemang samt humor och vi tycker om att fira våra framgångar. Vi är certifierade i Top Employer vilket innebär att vi är en arbetsgivare som erbjuder den bästa arbetsmiljön för medarbetare att utvecklas både professionellt och personligt. Miljö och hållbarhet är viktigt för oss, vilket gör att vi ständigt arbetar med att utvecklas för att ligga i framkant. Vi tar ansvar och blev bland annat utsedda till branschvinnare av Sustainable Brand Index B2B för tredje året i rad.

Arbetsuppgifter och ansvar
Din roll som Field Sales på DHL Freight innebär både ett ansvar för att utveckla befintliga kundrelationer och att etablera nya. Målgruppen för dina affärer är medelstora och stora kunder inom alla branscher. Dina kunder finns både i Sundsvall och Jämtland. Förutom en fantastiskt spännande utmaning, trevliga kollegor, coachande chef så ingår även verktyg som tjänstebil, dator och mobiltelefon.

Personprofil
Vi lägger stor vikt vid din personlighet och tror att du är en person som har en stark drivkraft i att vilja lyckas med att göra både DHL Freight och kunderna framgångsrika. I övrigt ser vi gärna att du har:

• Erfarenhet av försäljning ute på fältet med dokumenterat goda resultat
• Du har ett stort affärsfokus, är förtroendeingivande och har förmågan att skapa goda och långsiktiga affärsrelationer med dina kunder.
• Som person är du både nyfiken, ambitiös, ödmjuk och prestigelös.
• Du är noggrann, strukturerad och planerar dina dagar på ett både smart och tidseffektivt sätt.
• Har du erfarenhet av logistikbranschen och god kunskap om transportprodukter är detta meriterande men inget krav
• Goda kunskaper i Officepaketet samt vana att arbeta strukturerat i CRM verktyg
• Du hanterar svenska och engelska väl i både tal och skrift
• Du har B körkort
Din placering kommer vara på vår terminal i Sundsvall alternativt Östersund.

Övrigt
I den här tjänsten samarbetar vi med PerformIQ – Rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv.
Kontakt
Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Rekryteringskonsult Anette Bergman på 073-353 75 14
Urval och intervjuer kommer att ske löpande.
Välkommen in med din ansökan redan idag!

Företagspresentation
DHL är marknadsledande inom logistikbranschen och är ”logistikbolaget för hela världen”. DHL erbjuder expertis inom internationell express-, flyg- och sjöfrakt, väg- och tågtransport, kontraktslogistik samt internationella brevtjänster. DHL ingår i koncernen Deutsche Post DHL som finns i 220 länder och har 570 000 anställda. Genom sitt globala nätverk kan DHL erbjuda sina kunder högsta kvalitet kombinerat med god lokal kännedom. Allt för att på bästa sätt kunna tillgodose kundens behov av tjänster som täcker hela varuflödeskedjan. DHL tar sitt sociala ansvar genom att löpande arbeta med åtgärder för att minska klimatpåverkan och genom att bidra med katastrofhantering samt utbildning. DHL i Sverige har cirka 4000 medarbetare och 65 kontor, terminaler och stationer runt om i Sverige. Våra kunder är viktiga för oss och varje kontakttillfälle som en kund har med DHL ska vara kopplad till en positiv känsla. Visa mindre

Teknisk säljare till Benzlers

Ansök    Nov 22    Performiq AB    Utesäljare
Tjänstebeskrivning & erbjudande Motiveras du av att skapa långsiktiga kundrelationer och triggas av att göra affärer? Har du lätt för att ta egna initiativ och trivs i en social roll med en varierande arbetsvardag? Benzlers söker just nu en teknisk säljare till distrikt norra Sverige - kanske är det just dig de letar efter? Som teknisk säljare hos vår Benzlers kommer du ansvara för försäljning och marknadskommunikation inom ditt segment och arbetsområde.... Visa mer
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Motiveras du av att skapa långsiktiga kundrelationer och triggas av att göra affärer? Har du lätt för att ta egna initiativ och trivs i en social roll med en varierande arbetsvardag? Benzlers söker just nu en teknisk säljare till distrikt norra Sverige - kanske är det just dig de letar efter?

Som teknisk säljare hos vår Benzlers kommer du ansvara för försäljning och marknadskommunikation inom ditt segment och arbetsområde. Tjänsten innebär såväl operativ som strategisk försäljning innehållande marknadsanalyser, kundbesök, kommersiell och teknisk kommunikation, utfärdande av offerter, priskalkyleringar, genomförande av förhandlingar och upprättande av avtal. Det är med andra ord en bred roll där du äger hela försäljningsprocessen från start till slut. Du kommer ansvara för att försäljning och kundkontakter sköts med hög servicenivå och gott affärsmannaskap. Arbetet innebär en hel del tjänsteresor med övernattningar då distriktet sträcker sig från Sundsvall och hela vägen upp genom norra Sverige. Du kommer inledningsvis i tjänsten genomgå en intern utbildning för att lära dig bland annat företagets produktsortiment.

Personprofil
Du har ett naturligt intresse för affärsutveckling samt att skapa och utveckla långsiktiga kundrelationer genom ett värdebaserat synsätt. Du har god förmåga att uppnå resultat genom bra planering, genomförande och uppföljning. Vi söker dig som har vilja och attityd att förse svensk industri med kunskap och produkter med målet att öka kunders produktivitet och maskintillgänglighet.

Då tjänsten kräver teknisk kunskap ser vi att du har god teknisk utbildning eller teknisk kunskap gärna inom maskin och/eller praktisk erfarenhet inom teknikområdet. Tidigare erfarenhet från teknisk försäljning av industrikomponenter ses som meriterande.

Som säljare är du en lagspelare som är lyhörd mot din omgivning, har god förmåga att kommunicera med människor på olika plan samt har ett prestigelöst förhållningssätt gentemot dina arbetsuppgifter och kollegor.

Att du trivs med att resa och besöka kunder är ett krav för att du ska trivas i rollen. Vidare krävs B-körkort och att du är van vid att arbeta i affärssystem samt behärskar svenska och engelska i både tal och skrift.


Övrigt
Start: Omgående/enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Plats: Norra Sverige, ortsoberoende

Företagspresentation
Benzlers är en ledande producent och leverantör av transmissionsutrustning för industrin. Produktprogrammet omfattar olika typer av växlar, motorer och domkrafter. Med en 75-årig kompetens inom detta område har man antagit en stark position i Sverige, tack vare hög kvalitet och lokal produktion. Benzlers har även internationell genomslagskraft och marknadsför sina produkter och tjänster i Norden, Benelux, Tyskland och Italien. www.benzlers.se

Om PerformIQ
PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner och vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till Rekryteringskonsult Alfred Domberg på 073-353 75 07. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande.

Välkommen med din ansökan! Visa mindre

Distriktansvarig till Plusab Medical Solutions

Ansök    Mar 9    Performiq AB    Account manager
PerformIQ gör mer än att hitta personal. Våra kandidater har rätt CV och det där lilla extra som du letar efter. Ansvarstagande, dedikerad, fokuserad, kalla det vad du vill, vi kallar det för idrottens egenskaper. Vill du vara med och skapa rätt förutsättningar till en hälsosam och trygg arbetsmiljö för företag? I rollen får du möjligheten att arbeta med produkter och tjänster i framkant som rent av kan rädda liv, låter det intressant? Då kan arb... Visa mer
PerformIQ gör mer än att hitta personal. Våra kandidater har rätt CV och det där lilla extra som du letar efter. Ansvarstagande, dedikerad, fokuserad, kalla det vad du vill, vi kallar det för idrottens egenskaper.

Vill du vara med och skapa rätt förutsättningar till en hälsosam och trygg arbetsmiljö för företag? I rollen får du möjligheten att arbeta med produkter och tjänster i framkant som rent av kan rädda liv, låter det intressant? Då kan arbetet som distriktansvarig säljare till Plusab Medical Solutions i Västernorrlands län vara något för dig.

Plusab Medical Solutions AB är en av Sveriges ledande leverantörer inom förbansmaterial. Sortimentet innefattar hjärtstartare, ögonduschar, akutväskor, förbandstavlor och hygienartiklar. Vi utbildar även våra kunder i HLR-LABC och DHLR. Vi tillverkar och säljer endast produkter som kan hjälpa till att rädda liv och minska lidande. Vår affärsidé är att bygga partnerskap med företag och organisationer där vi levererar helhetslösningar för första hjälpen produkter med fokus på support, service och kvalitet.

BESKRIVNING AV ARBETSUPPGIFTER

Som distriktansvarig arbetar du med försäljning mot företag och organisationer som behöver hjälp med att trygga sin arbetsplats för anställda och deras kunder. Du har ett projektansvar från förfrågan till offert och från order till leverans. Du arbetar operativt med kundbearbetning, utveckling av produktsortiment och kundrådgivning. Du trivs med många kundkontakter och arbetar mot din personliga samt företagets målsättning. Du kommer med totalansvar att på ditt distrikt bearbeta, besöka och utveckla befintliga kunder såväl som nya kunder inom olika branscher både inom privata samt statliga sektorn. Vi tror att du som söker är bosatt inom eller i direkt angränsning till distriktet.

Plusab Medical Solutions utbildar dig internt i produkt - och säljteknik när du påbörjat ditt arbete och sedan löpande med gemensamma säljdagar tillsammans med säljledare, du rapporterar löpande till försäljningschefen. Det finns goda utvecklingsmöjligheter i företaget för dig med bra resultat och höga ambitioner.

KRAV PÅ PERSON

Vi ser gärna att du har bakgrund inom B2B-försäljning. Även erfarenheter från annan typ av försäljning eller inom vård/räddningstjänst är meriterande. Som person är du målinriktad och strukturerad. Då du utgår ifrån hemmet är det viktigt att du är disciplinerad och har förmågan att planera din egen dag. Du har lätt att anpassa dig i olika sociala miljöer och skapa förtroende ute hos kund. B körkort är ett krav. Du erbjuds tjänstebil efter sex månaders provanställning. Du behärskar svenska flytande i tal och skrift.

Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i din yrkesroll. För jämnare könsfördelning ser vi gärna kvinnliga sökande till den här tjänsten.

Sökord: Fältsäljare säljare "account manager" distriktsäljare sales affärsutvecklare Visa mindre

Innesäljare till AH Sport & Business i Sundsvall

Ansök    Okt 29    Performiq AB    Innesäljare
Tjänstebeskrivning & erbjudande Brinner du för idrott i alla dess former? Motiveras du av att skapa långsiktiga kundrelationer och triggas av att göra affärer? Är du en lagspelare med ett stort affärsmannaskap som gillar att ge dina kunder en hög servicenivå? AH Sport & Business vill förstärka sitt lag i Sundsvall och nu har DU möjlighet att bli en viktig del av det! AH Sport & Business söker en driven innesäljare som älskar att gå på avslut och har en ... Visa mer
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Brinner du för idrott i alla dess former? Motiveras du av att skapa långsiktiga kundrelationer och triggas av att göra affärer? Är du en lagspelare med ett stort affärsmannaskap som gillar att ge dina kunder en hög servicenivå? AH Sport & Business vill förstärka sitt lag i Sundsvall och nu har DU möjlighet att bli en viktig del av det!

AH Sport & Business söker en driven innesäljare som älskar att gå på avslut och har en näsa för mål. Vi letar efter en framåt person som kan vara med och skapa nya kundrelationer. Centralt i arbetet är just bearbetning av nya kunder där telefonen kommer vara ditt främsta verktyg. Du trivs i ett högt arbetstempo där du kommer bygga din egen kundportfölj från grunden och ansvara för hela säljprocessen. Att leverera förstklassig service är en självklarhet för dig.

Tjänsten innebär alltså:
• Bearbeta nya kunder, främst genom kalla samtal
• Bygga upp din egen kundportfölj
• Få möjlighet att närvara på kundevenemang

Personprofil
Vi söker dig som verkligen brinner för idrott och nu vill testa dina vingar inom säljbranschen. Det är meriterande om du som söker har relevant erfarenhet som innefattar service eller försäljning, men det är inget krav. Du vill få möjligheten att arbeta i ett framgångsrikt företag och i ett engagerat team. Dina vänner beskriver dig som driven, framåt och orädd. Vi söker dig som är organiserad, anpassningsbar och alltid sätter kunden i fokus. Som person är du initiativtagande och självgående. Du är social och har lätt för att samarbeta med andra.
Du trivs med att fokusera på relationsbyggande i dina arbetsprocesser. Du kommer att arbeta i ett sammansvetsat team, därför lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du är en lagspelare med stor motor som är lyhörd mot din omgivning, har god förmåga att kommunicera samt har ett prestigelöst förhållningssätt gentemot dina arbetsuppgifter och kollegor.

Övrigt
Start: Omgående/enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Arbetstid: Kontorstider
Plats: Sundsvall
Lön: Fast + provision

Företagspresentation
AH Sport & Business har i 18 år jobbat som en extern säljorganisation för Svensk Elitidrott - i synnerhet för SHL och Hockeyallsvenskan på ishockeysidan samt Allsvenskan och Superettan i fotboll. Det här är ett företag som är specialiserade på att skapa kontakter mellan det lokala näringslivet och de föreningar som de representerar. De jobbar aktivt med att erbjuda bra lösningar för sina kunder och för att skapa långa och positiva relationer mellan sina partners. Sedan starten 2003 har AH Sport & Business ihop med sina kunder generat 100-tals miljoner åt föreningslivet i Sverige och sett till hela koncernen så närmar de sig idag miljardbelopp till idrotten. De har kontor på flera orter i Sverige med huvudkontoret beläget i Skövde. www.ahsportandbusiness.se

Om PerformIQ
PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner och vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till den ansvarige rekryteraren Alfred Domberg på 073-353 75 07 eller [email protected]. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande.

Välkommen med din ansökan! Visa mindre

Distriktansvarig till Plusab Medical Solutions

Ansök    Nov 2    Performiq AB    Account manager
PerformIQ gör mer än att hitta personal. Våra kandidater har rätt CV och det där lilla extra som du letar efter. Ansvarstagande, dedikerad, fokuserad, kalla det vad du vill, vi kallar det för idrottens egenskaper. Vill du vara med och skapa rätt förutsättningar till en hälsosam och trygg arbetsmiljö för företag? I rollen får du möjligheten att arbeta med produkter och tjänster i framkant som rent av kan rädda liv, låter det intressant? Då kan arb... Visa mer
PerformIQ gör mer än att hitta personal. Våra kandidater har rätt CV och det där lilla extra som du letar efter. Ansvarstagande, dedikerad, fokuserad, kalla det vad du vill, vi kallar det för idrottens egenskaper.

Vill du vara med och skapa rätt förutsättningar till en hälsosam och trygg arbetsmiljö för företag? I rollen får du möjligheten att arbeta med produkter och tjänster i framkant som rent av kan rädda liv, låter det intressant? Då kan arbetet som distriktansvarig säljare till Plusab Medical Solutions i Västernorrlands län vara något för dig.

Plusab Medical Solutions AB är en av Sveriges ledande leverantörer inom förbansmaterial. Sortimentet innefattar hjärtstartare, ögonduschar, akutväskor, förbandstavlor och hygienartiklar. Vi utbildar även våra kunder i HLR-LABC och DHLR. Vi tillverkar och säljer endast produkter som kan hjälpa till att rädda liv och minska lidande. Vår affärsidé är att bygga partnerskap med företag och organisationer där vi levererar helhetslösningar för första hjälpen produkter med fokus på support, service och kvalitet.

BESKRIVNING AV ARBETSUPPGIFTER

Som distriktansvarig arbetar du med försäljning mot företag och organisationer som behöver hjälp med att trygga sin arbetsplats för anställda och deras kunder. Du har ett projektansvar från förfrågan till offert och från order till leverans. Du arbetar operativt med kundbearbetning, utveckling av produktsortiment och kundrådgivning. Du trivs med många kundkontakter och arbetar mot din personliga samt företagets målsättning. Du kommer med totalansvar att på ditt distrikt bearbeta, besöka och utveckla befintliga kunder såväl som nya kunder inom olika branscher både inom privata samt statliga sektorn. Vi tror att du som söker är bosatt inom eller i direkt angränsning till distriktet.

Plusab Medical Solutions utbildar dig internt i produkt - och säljteknik när du påbörjat ditt arbete och sedan löpande med gemensamma säljdagar tillsammans med säljledare, du rapporterar löpande till försäljningschefen. Det finns goda utvecklingsmöjligheter i företaget för dig med bra resultat och höga ambitioner.

KRAV PÅ PERSON

Vi ser gärna att du har bakgrund inom B2B-försäljning. Även erfarenheter från annan typ av försäljning eller inom vård/räddningstjänst är meriterande. Som person är du målinriktad och strukturerad. Då du utgår ifrån hemmet är det viktigt att du är disciplinerad och har förmågan att planera din egen dag. Du har lätt att anpassa dig i olika sociala miljöer och skapa förtroende ute hos kund. B körkort är ett krav. Du erbjuds tjänstebil efter sex månaders provanställning. Du behärskar svenska flytande i tal och skrift.

Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i din yrkesroll. För jämnare könsfördelning ser vi gärna kvinnliga sökande till den här tjänsten.

Sökord: Fältsäljare säljare "account manager" distriktsäljare sales affärsutvecklare Visa mindre

Account Manager till Consid AB i Sundsvall!

Ansök    Apr 24    PerformIQ AB    Account manager
Tjänstebeskrivning Hos Consid kommer du att bli en del av Sveriges snabbast växande bolag som erbjuder konsulttjänster inom IT, management och digital marknadsföring. Du kommer att omge dig med engagerade, drivna och ambitiösa kollegor varje dag och det finns stora möjligheter att utvecklas inom företaget. Consid lägger stor vikt vid sina värderingar; entreprenörskap, engagemang och effekt, och detta är något som genomsyrar allt de gör. Vidare är Consid ... Visa mer
Tjänstebeskrivning
Hos Consid kommer du att bli en del av Sveriges snabbast växande bolag som erbjuder konsulttjänster inom IT, management och digital marknadsföring. Du kommer att omge dig med engagerade, drivna och ambitiösa kollegor varje dag och det finns stora möjligheter att utvecklas inom företaget. Consid lägger stor vikt vid sina värderingar; entreprenörskap, engagemang och effekt, och detta är något som genomsyrar allt de gör.

Vidare är Consid ett familjärt bolag med goda förmåner:
• Attraktiv provisionsmodell.
• Flexibla arbetstider.
• Tjänstepension.
• Friskvårdsbidrag.
• Resor och diverse aktiviteter.
• Hotellrabatter.
• Företagsavtal flyg/tåg.

I rollen som Account Manager kommer du att:
• Proaktivt skapa och utveckla nya affärsmöjligheter samt vidareutveckla affärsrelationer och samarbeten med vår befintliga kunder.
• Ansvara för hela försäljningsprocessen från början till slut men arbetar tätt tillsammans med övrig säljkår, regionansvariga samt rekryteringsansvariga.
• Ansvara för kundavtal, kundrelationer och kundutveckling baserat på en egen säljbudget. Dina uppgifter innebär bland annat att aktivt söka nya kundrelationer, formulera och utforma offert- och marknadsmaterial.



Krav på person
• Du har 1-3 års arbetslivserfarenhet, gärna ifrån en bransch med hög aktivitetsnivå.
• Högskoleutbildning eller motsvarande.
• Försäljningen är din passion och du älskar känslan av framgång och att göra nya affärer.
• Du är konkurrenskraftig och har hög energinivå.
• Du är van att arbeta med KPI och du blir ännu mer motiverad av att nå ett uppsatt mål.
• Du trivs med att ringa potentiella kunder för första gången, och samtidigt tycker du om att bygga kundrelationer.
• Du pratar och skriver obehindrat på både svenska och engelska.
• Du tycker om att arbeta i en dynamisk atmosfär där du kan få mycket utbyte av dina kollegor.
• Det är viktigt för dig att delta i sociala evenemang med dina kollegor utanför jobbet och fira er framgång tillsammans.


Övrigt
Start: Omgående, enligt överenskommelse.
Omfattning: Heltid
Plats: Storgatan 29, Sundsvall


Företagspresentation
Consid är ett av Sveriges snabbast växande bolag som erbjuder konsulttjänster inom IT, management och digital marknadsföring, och har blivit utsedda till såväl Gasellföretag av Dagens Industri som Superföretag av Veckans Affärer flera år i obruten följd. Företaget har kontor i Jönköping, Stockholm, Uppsala, Västerås, Örebro, Norrköping, Linköping, Göteborg, Malmö, Helsingborg, Karlshamn, Karlskrona, Ljungby, Sundsvall, Värnamo och Växjö. Consid startades 2000 av Peter Hellgren och Henrik Sandell, har 700 anställda och omsatte 617 miljoner kronor 2017. Företaget beräknas omsätta 800 miljoner kronor under 2018. Läs mer på consid.se.

Sökord: Account Manager, Key Account Manager, försäljning, sälj, säljare, konsult, konsulttjänster, IT, management, digital marknadsföring, affärsutveckling, Consid, Gasellföretag, finans, ekonomi


Om PerformIQ
I denna rekrytering samarbetar vi med PerformIQ. Eventuella frågor besvaras av Oscar Dahl, rekryteringskonsult, på nummer 073-940 12 70. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Din ansökan registrerar du enkelt genom att klicka dig vidare genom denna annons, fylla i dina kontaktuppgifter och bifoga dina dokument. Vänligen respektera att vi inte behandlar ansökningar via e-post. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Välkommen med din ansökan! Visa mindre